دیدار فرماندهان سپاه لرستان با نماینده ولی فقیه

امروز کارکنان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۷۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ - 08December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» دراین نشست ضمن قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: از شما بوی عطر جبهه جهاد و شهادت استشمام می‌کنم و بودن در کنار شما برای من بسیار مایه‌ی افتخاراست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شما پاسداران، جهادگران و ایثارگران، پرچم ولایت را برپا کرده و جانتان را در راه اسلام و انقلاب برکف نهاده اید و وظیفه ماست که از این نهاد انقلابی حمایت کنیم.

امام جمعه خرم آباد بر جذب جوانان و حضور درهمه عرصه‌ها تاکید کرد و افزود: جوانان سرمایه‌های آینده انقلاب اسلامی هستند که برای این سرمایه‌های بی بدیل باید برنامه ریزی و تلاش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز گفت: نقش تاثیرگذار نماینده ولی فقیه در شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی برکسی پوشیده نیست.

سردار کشکولی از آمادگی 200 هزار بسیجی فداکار برای حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه به مردم در استان خبر داد و افزود: مردم غیور لرستان درحادثه آبانپبا محکوم کردن اقدامات ضد امنیت و نظم جامعه از سوی آشوبگران نشان دادند که مثل همیشه طرفدار انقلاب و پیرو ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار