نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایستادگی و بصیرت نسخه شفابخش ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمنان است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی‌لائینی» گفت: ایستادگی و بصیرت نسخه شفابخش ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 10December 2019

ایستادگی و بصیرت نسخه شفابخش ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم یادبود شهید امنیت «یاسر سپیدروز» که در روستای چناربن نکا برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید و اهالی روستای چناربن و میانگله، حضور پرشور مردم را در مراسم شهدا نشانه زنده ماندن انقلاب و ادامه راه امام در میان ملت‌ها برشمرد و اظهار داشت: این حرکت مردم برای دشمن معنا و پیام زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ما جنگ‌طلب نیستیم، گفت: ما مسئولیم و باید وقتی دشمن به سراغمان آمد، دین خدا را یاری کنیم همچنانکه در دوران دفاع مقدس، شهیدانی چون سردار سپیدوزها به مناطق جنگی رفتند و بسیاری از شهرها و روستاهای پنج استان غربی کشور را از دست دشمن نجات دادند و نشان دادند که ایستادگی به نفع این کشور بود.

وی افزود: امروز هم باید در مقابل آمریکا و استکبار بایستیم کشته بدهیم تا ما را به بردگی نکشانند.

امام جمعه ساری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مهمانان کنفرانس وحدت در ماه گذشته و بیان فرازی از فرمایشات ایشان، گفت: دشمنان اسلام در مرکز آمریکا با اصل اسلام و همه کشورهای اسلامی مخالف هستند و با سلاح اصلی نفوذ در مراکز حساس و تصمیم‌گیر، ایجاد تفرقه بر ملت‌ها و القای تفکر تسلیم مقابل آمریکا به جنگ با مردم ایران آمدند.

این مسئول نسخه علاج در مقابل این فتنه‌ها را ایستادگی و روشنگری در مقابل این تفکر برشمرد و ادامه داد: ایجاد تفرقه و تزلزل در عزم ملت‌ها، ایجاد بی‌اعتمادی میان دولت و ملت‌ها، دستکاری در محاسبات تصمیم‌گیران و وانمود کردن اینکه حلّال این مشکلات رفتن زیر پرچم آمریکاست، سلاحی خطرناک‌تر ازسلاح سخت و نظامی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه ملت ایران با انتخاب خط ایستادگی تکلیف خود را روشن کرد، ادامه داد: البته این ایستادگی تاوان نیز دارد و تحمل این خط با عمل صالح نزد خدا ممکن است و خداوند کسانی را که تن به ظلم دهند مجازات خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و برگزاری سه مراسم وداع، تشییع جنازه و سوم برای شهید باید خروجی‌اش ادامه‌دهنده خط تسلیم نشدن در مقابل دشمن باشیم و بدانیم سازش با آمریکا معنایی ندارد این مهم را احیا و تربیت کنیم.

وی اظهار کرد: مراسم شهید باید خط عظیم انقلاب را تقویت و تربیت کند، پدر و مادر شهید و همسر بدانید بهترین دستاورد شهید شما این است که خط استکبارستیزی و انقلاب به برکت خون شهید شما و این مراسم تربیت شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر نیز در پیش است، باید معیار انتخابمان کسانی باشند که تفکرشان تسلیم آمریکا نشدن است و به آن‌هایی که می‌خواهند ما را به آمریکا وصل کنند رأی ندهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار