سردار هادیانفر:

پلتفرم جدید مدیریت حوادث اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای پلتفرم جدید مدیریت حوادث در آینده خبر داد و گفت: طرح زمستانی در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ - 11December 2019

پلتفرم جدید مدیریت حوادث اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در رزمایش طرح زمستانی پلیس که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود بیش از ۱۷ هزار جان‌باخته ضرورت همکاری همه دستگاه در طرح‌های فصلی را امری اجتناب‌ناپذیر می‌کند، اظهار داشت: پیشگیری، پیش‌بینی و رسیدگی به حوادث از وظایف همه دستگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی، ۱۰۷ هزار نفر از هفت سازمان حضوری فعال داشتند، گفت: در این طرح، تصادفات به میزان ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در تصادفات ۵۱ درصد جان‌باختگان در سر صحنه، شش درصد در طول مسیر و ۴۳ درصد در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح زمستانی در ۳۰ استان کشور، با استقرار ۱۱۸ تیم در ۱۱۲ گردنه و همچنین بیش از ۲۰ هزار تیم خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

سردار هادیانفر با بیان اینکه یکی از الویت‌های پلیس رسیدن به «پلیس هوشمند» است، گفت: پلتفرم جدید مدیریت حوادث اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها