اشتری در پاسخ به دفاع‌پرس خبر داد؛

نصب بیش از ۲ هزار دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور تا پایان سال

فرمانده ناجا از نصب بیش از ۲ هزار دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 11December 2019

نصب بیش از دو هزار دوربین ثبت تحلف در جاده‌های کشور تا پایان سالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش طرح زمستانی پلیس که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش طرح زمستانی ۹۸ با مشارکت همه دستگاه‌های ذی‌ربط و به همت راهنمایی و رانندگی برگزار شد و همه دستگاه‌ها در جهت ارائه خدمات در این رزمایش اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: گردنه‌های برف‌گیر شناسایی شده و تیم‌ها در این گردنه‌ها حضور خواهند یافت؛ همچنین گام‌های خوبی توسط پلیس راهور در راستای کاهش میزان جان‌باختگان برداشته شده است.

فرمانده ناجا به افزایش ترددها و کاهش تصادفات اشاره و عنوان کرد: ترافیک یک موضوع ملی است و همه دستگاه‌ها باید برای کمک به حل معضلات ترافیکی، حضوری فعال داشته باشند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص نصب دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های کشور گفت: طبق توافقات صورت گرفته با وزارت راه، تا پایان سال بیش از ۲ هزار دوربین ثبت تخلف در جاده‌های کشور نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دستگاهی در راستای کاهش تصادفات کم‌کاری کرده است، بیان کرد: در مجموع همه دستگاه‌های فعالیت‌های خوبی داشتند، اما برخی استان‌ها هم کم‌کاری‌هایی داشتند.

فرمانده ناجا درباره بودجه نیروی انتظامی در سال ۹۹ هم گفت: نیاز واقعی ما تصویب نشده و در حال گفت‌وگو با مجلس و دولت هستیم.

سردار اشتری همچنین در خصوص خودرو‌های به‌کارگیری شده در ناجا اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی باید بهترین خودرو‌ها را برای امدادرسانی به مردم در اختیار داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: ما سعی کردیم که بهترین خودرو‌ها را در اختیار بگیریم. اولویت ما استفاده از خودرو‌های داخلی است و خرید خودرو‌های خارجی هم با دستور ستاد کل نیرو‌های مسلح امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها