سردار حسینی در گفت‎وگو با دفاع‌پرس:

تجهیز همه نیرو‌های «اخطاریه‌نویس» پلیس راه به دست‌افزار جریمه/ با کمبود دوربین‌های ثبت تخلف مواجهیم

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه نسبت به وسعت راه‌ها با کمبود دوربین‌های نظارتی مواجه هستیم، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت راه، افزایش دوربین‌های سطح جاده‌های کشور در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۳۷۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴ - 12December 2019

نسبت به وسعت راه‌ها کمبود دوربین داریم/ تجهیز همه نیرو‌های «اخطاریه نویس» پلیس راه به دست‌افزار جریمهسردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره نصب دوربین‌های نظارتی در سطح جاده‌های کشور اظهار داشت: نسبت به وسعت راه‌ها با کمبود دوربین‌های نظارتی مواجه هستیم.

وی در خصوص ارتقای دوربین‌های نظارتی در سطح جاده‌های کشور گفت: ما امروز نیازمند این هستیم که کیفیت دوربین‌هایی که در سطح جاده‌ها نصب شده است را بالا ببریم.

سردار حسینی در خصوص افزایش این دوربین‌ها در جاده‌های کشور خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت راه، افزایش دوربین‌های سطح جاده‌های کشور در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، باید طی پنج سال همه راه‌های آزادراهی، بزرگراهی و اصلی ما تحت پوشش دوربین‌های نظارتی قرار گیرد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا همچنین درباره استفاده مأموران پلیس راه کشور از دست‌افزار‌های اعمال جریمه گفت: بیش از ۵۰ درصد از نیرو‌های اخطاریه‌نویس ما به این ابزار مجهز شده‌اند و این دست‌افزار‌ها به‌زودی در اختیار سایر نیروها نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار