فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

عالی‌ترین جلوه‌های مهاجرت به سوی خداوند متعال شهادت است

سردار علی رزمجو گفت: عالی‌ترین جلوه‌های مهاجرت به سوی خداوند متعال شهادت است و این مسیر که حیات آن نزد پرودگار عالم وعده داده شده است و محفوظ است زیرا شهیدان جایگاه ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۳۷۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ - 11December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره شهدای شهرستان کنگان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین در این یادواره اظهار داشت:  تمامی افرادی که در این‌ جمع حاضر هستند با هر لباس و مقامی که هستند مهمان شهدا هستند.

وی گفت: شهدای والای مقام برای ما پیام‌های الهی و سرودهای رهایی که به معنای عاشورای حسینی در پیام و کلام حضرت امام (ره) تجلی کرده بود با جان خود خریده‌اند.

وی ادامه داد: شهدا برای جوانان امروز پیام‌هایی به ارمغان آورده‌اند که یکی از آن‌ها وحدت بین اهل سنت و تشیع است و شهدای شهرستان کنگان زیباترین حماسه دفاع از دین و حریم ولایت را با جان خود تفسیر کرده‌اند.

سردار رزمجو بیان کرد: نام مبارک شهیدان و شهید اعم از شهید بانام و بی‌نام و شهدای اهل سنت دیپاچه ایمان و ایثار و همچنین از خود گذشتگی است و فرهنگ شهیدان بر اساس مشروعیت الهی بنیان گذاشته شد و توسط خداوند متعال و رسول خدا همواره مورد توجه عموم قرار گرفته است.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: عالی‌ترین جلوه‌های مهاجرت به سوی خداوند متعال شهادت است و این مسیر که حیات آن نزد پرودگار عالم وعده داده شده است و محفوظ است زیرا شهیدان جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آفرین بر تمامی کسانی که در تمام ابعاد مختلف دوستدار شهدا و پیرو مسیر و ویژگی شهدا هستند و همچنین در زندگی خود از  ویژگی شهدا پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار