مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

رونمایی از کتاب کودک «چادری برای عصمت» در دزفول

بتول دوسعلی‌وند گفت: در حاشیه کنگره ملی شهیده «عصمت پورانوری» از کتاب «چادری برای عصمت» نوشته سیده «رقیه آذرنگ» در حوزه کودک و نوجوان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 12December 2019

رونمایی از کتاب کودک «چادری برای عصمت» در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بتول دوسعلی‌وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  در حاشیه نشست هم اندیشی با بانوان فعال حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: در تلاش هستیم تا از آثار ادبی و فعالیت های بانوان خوزستانی در حوزه های مختلف دفاع مقدس حمایت کنیم.

وی با اعلام خبر رونمایی از آخرین کتاب منتشر شده دفاع مقدس خوزستان، افزود: در حاشیه کنگره ملی شهیده «عصمت پورانوری» از کتاب«چادری برای عصمت» نوشته «سیده رقیه آذرنگ» در حوزه کودک و نوجوان رونمایی شد.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این اثر بر اساس سبک زندگی شهیده پورانوری نگارش شده و با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و مشارکت بسیج جامعه زنان و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه ولی عصر(عج) خوزستان چاپ و منتشر شده است.

دوسعلی وند در پایان با دعوت از همه هنرمندان و نویسندگان فعال و جوان خوزستان در عرصه های محتوایی دفاع مقدس افزود: تا صدها سال آینده محتوای ارزشی و فرهنگی لازم در بستر دفاع مقدس برای تبدیل به آثار فرهنگی و هنری وجود دارد و این زمینه، تلاش و همت جامعه زنان فعال خوزستان را می طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار