حجت‌الاسلام قریشی؛

توزیع ناعادلانه امکانات شایسته جامعه اسلامی نیست

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برخی مواقع بی‌عدالتی در توزیع امکانات به چشم می‌خورد که چنین برخوردی شایسته مملکت اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ - 13December 2019

توزیع ناعادلانه امکانات شایسته جامعه اسلامی نیست

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با بیان اینکه برخی مواقع بی‌عدالتی در توزیع امکانات به چشم می‌خورد که چنین برخوردی شایسته مملکت اسلامی نیست، اظهار داشت:‌ مسئولان باید برای برقراری عدالت اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف کشور و استان افزود: مسئولین نباید در توزیع امکانات در مناطق مختلف تبعیض قائل شوند و امکانات باید به صورت عادلانه در تمامی نقاط توزیع شوند.

امام جمعه ارومیه با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو ادامه داد: مردم با حضور حداکثری در عرصه افراد اصلاح را انتخاب و به مجلس روانه کنند.

وی با بیان این که افرادی که خود را شایسته نمایندگی برای مردم نمی‌دانند جرأت داشته و از گود انتخاب خارج شوند، عنوان کرد: انتخاب آگاهانه و توجه به تخصص داوطلبان موضوعی است که باید مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه ارومیه با گرامی‌داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه یادآور شد: همگامی این دو مرکز اساسی و مهم نقش تعیین کننده‌ای در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد که نیازمند حصور حداکثری دانشجویان و طلاب است.

‌حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به اهمیت شرکت در نماز جمعه تصریح کرد: در مرحله نخست حضور مسئولان در صفوف نماز جمعه بسیار مهم است تا مردم نیز از آن‌ها الگو بگیرند تا نمازهای جماعت و جمعه باشکوهی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار