امام جمعه گناوه:

بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است.
کد خبر: ۳۷۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 13December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بهترین نقشه راه تحقق وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان نقطه محوری و اصلی است است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: حوزه و دانشگاه نقش اساسی و محوری در تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند.

امام جمعه گناوه افزود: پیشنهاد می‌شود یک دبیرخانه فعال متشکل از فضلا و دانشمندان بین دو نهاد دایر تا ارتباط این دو نهاد مولد نیرو بیشتر شود تا ثمرات بیشتری بدنبال داشته باشد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۷ آذر شهادت آیت  الله مفتح که به عنوان روز وحدت و دانشگاه نام‌گذاری شده، گفت: وحدت یکی از عوامل شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و ثبت و بالندگی اقتدار نظام اسلامی است.

امام جمعه گناوه به گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی به رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث آبان اشاره کرد و افزود: رهبرمعظم انقلاب در قبال این گزارش ضمن موافقت با پیشنهادهای مطرح شده نکات و توصیه‌های مهمی ایراد و بر اجرای صحیح آن تاکید کردند.

وی گفت: مبنا قرار گرفتن رافت اسلامی در برخورد با افراد و گروه‌های مرتبط حوادث اخیر از موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب است که بر آن تاکید شد.

رکنی حسینی با محکوم کردن اقدام کشور نیجریه در انتقال مجدد شیخ زکزاکی به زندان افزود:  علامه شیخ زکزاکی در کمال مظلومیت و مجروح بودن نباید به زندان انتقال یابد و از مجامع بین‌المللی خواهان کمک و معالجه ایشان هستیم.

امام جمعه گناوه بیان کرد: شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه شش فرزند خود را در راه مکتب اهل بیت (ع) تقدیم کرده و کنفرانس اسلامی می‌تواند کمک به  آزادی این مجاهد نستوه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار