مجتهدزاده:

تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری است و نسل دانشگاهی ما باید به بلوغ فکری نسبت به جنگ نرم و آگاهی از شبیخون فرهنگی دشمن برسد.
کد خبر: ۳۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 16December 2019

تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در نشستی با معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) ضمن معرفی اهداف و وظایف تشکیلاتی سازمان متبوع خود، بر همکاری فی مابین جهت اجرای طرح‌های پیش رو تاکید کرد.

مجتهدزاده با بیان این که دانشگاه باید بتواند با پیشنهادها، قالب‌ها و نوآوری‌های علمیِ خود یک جنبش نرم‌افزاریِ همه‌جانبه و عمیق در اختیار جامعه بگذارد، اظهار داشت: دانشجو با درک مفاهیم ارزشی می‌تواند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکّرات و ارزش‌های اسلامی را بنا نهد بنابراین با ارائه برنامه درست به دانشجوها و همراه کردن آن‌ها با مولفه‌های ارزشی می‌توان بر جامعه تاثیر مثبت گذاشت.

مجتهدزاه خاطرنشان کرد: پیشرفت علم، عمق اندیشه دینى و ایمان دینى، عمق معرفت دینى و روشن‌ بینى دینى، دست‏ یافتن به قلمروهاى جدید، هم در زمینه علم، هم در زمینه سیاست، هم در زمینه معرفت دینى در محیط دانشجویى است و لازم است با در نظر گرفتن این موارد برنامه هدفمند ارائه کرد.

وی با این این مطلب ادامه داد: برای رسیدن به این هدف می‌توان از ظرفیت مثلث سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشگاه استفاده مطلوب کرد.

مجتهدزاده گفت: تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن ضروری است و نسل دانشگاهی ما باید به بلوغ فکری نسبت به جنگ نرم و آگاهی از شبیخون فرهنگی دشمن برسد لذا برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، اندیشه‌ورزی و یادمان حماسه و هنر در دانشگاه راهگشاست.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها