پیام فرمانده ناجا به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش

فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی، فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 16December 2019

پیام فرمانده ناجا به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را به جامعه پژوهشگران ناجا تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است و به مصداق کلام گوهربار فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت جامعه بوده و دستیابی به علم و پژوهش مورد نیاز در اجرای مأموریت‌های سازمانی و در بیانیه گام دوم انقلاب ضرورتی انکارناپذیر می‌باشد.

تحقق روزافزون آسایش و آرامش آحاد جامعه خواهان پلیسی مقتدر و دانش‌بنیان است تا از مسیر تعاملات علمی با نخبگان و علاقه‌مندان جامعه علمی به دانش و پژوهش در حوزه نظم و امنیت، موجبات رشد دانش بومی و تخصصی را فراهم آورده و چشم بدخواهان را کور و چشم و دل محرومین و مظلومین را امید و روشنی بخشد.

هفته پژوهش را به تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان و همچنین مسئولان، کارشناسان و پژوهشگران عرصه علم و دانش تبریک عرض نموده و بار دیگر بر ضرورت تحقق روزافزون آسایش و آرامش جامعه با بهره‌گیری از نتایج دستاورد‌های تحقیقات تأکید می‌نمایم.

موفقیت و حسن عاقبت تمامی همکاران را در تلاش علمی و تعالی سازمانی از خداوند متعال خواهانم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار