گام دوم/ حجت‎الاسلام حاجی‌صادقی:

دانشگاه بقیه الله باید الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه این دانشگاه به سمتی باید برود که الگو و تجسمی از اسلام در عرصه علوم پزشکی و بیمارستان‌داری باشد، گفت: دانشگاه بقیه‌الله باید الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد.
کد خبر: ۳۷۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 17December 2019

دانشگاه بقیه الله باید الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشدحجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه این نمایشگاه تجلی ما می‌توانیم است، اظهار داشت: در این نمایشگاه اراده قوی جوانان که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار هستند را مشاهده کردم در واقع این جوانان تحقق شعار ما می‌توانیم را اثبات کردند و نشان دادند.

وی افزود: فرزندان امام راحل با ارایه دستاورد‌های خود در این نمایشگاه ایمان همراه با علم و عمل را در معرض دید قرار دادند و نشان دادند در صحنه‌های مختلف می‌توانند آن را به بروز و ظهور برسانتد.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: این دانشگاه به سمتی باید برود که الگو و تجسمی از آنچه اسلام در عرصه علوم پزشکی و بیمارستان داری و کار‌های تحقیقاتی می‌خواهد، باشد تا سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در داخل و خارج از کشور از این دانشگاه الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه طرح انطباق در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به درستی اجرا می‌شود، اضافه کرد: هیچ عملی مانند خدمت به انسان، در نزد خدا مقرب‌تر وجود ندارد البته به آنچه هستید راضی نباشید، چون باید سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کنید و علاوه بر این تولید کننده دانش‌های جدید باشد تا دنیا از شما بیاموزد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار