بازدید امام جمعه بابلسر از روند آماده سازی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس + تصاویر

 امام جمعه شهرستان بابلسر امروز از روند تجهیز و آماده‌سازی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۳۷۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ - 17December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» امام جمعه بابلسر امروز از روند تجهیز و آماده‌سازی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام «محمداسماعیل قلی‌پور» در حاشیه این بازدید اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرهنگی و حماسی، فرصت مغتنمی است تا گامی موثر در جهت احیاء ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم بخصوص نسل جوان برداشته شود.

«سیدباقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان بابلسر نیز گفت: این نمایشگاه در فضای نمایشگاهی حدود ۱۵۰ متر شامل تمثال سرداران شهید هشت سال دفاع، شهدای شهرستان و شهدای مدافعان حرم به همراه زندگینامه آنها و همچنین تصاویر رزمندگان دلاور شهرستان بابلسر در هشت سال دفاع مقدس و... در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان، دانشجویان و گردشگرانی که به این شهر ساحلی سفر می‌کنند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار