روحانی دفاع مقدس:

نقش روحانیت در روحیه بخشی به رزمندگان بسیار برجسته بود

حجت‌الاسلام «ابراهیم شهسوار» گفت: اگر چه حضور روحانیت در جای جای جبهه دیده می‌شد اما نقش روحانیت در روحیه بخشی به رزمندگان بسیار برجسته بود.
کد خبر: ۳۷۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ - 17December 2019

نقش روحانیت در روحیه بخشی به رزمندگان بسیار برجسته بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، همایش «یاد یاران» به مناسبت پاسداشت شهدای روحانی شهرستان بوشهر و تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس در مسجد امام حسین (ع) کوش شکری برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام «ابراهیم شهسوار» از رزمندگان جنگ تحمیلی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیان خاطراتی از جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و  اظهار داشت: روحانیونی بودند که در اوج زمان هجمه گسترده دشمن با خطبه‌های خود باعث تقویت روحیه رزمندگان می‌شدند.
 
وی با بیان اینکه در زمان تضعیف شدن روحیه رزمندگان با سخنان خود آنچنان شور و هیجانی به رزمندگان می‌دادند که جان دوباره می‌گرفتند و به مقابله با دشمن برمی‌خواستند، خاطرنشان کرد: برخی روحانیون به عنوان امدادگر و برخی هم به عنوان مبلغ در جبهه ها حضور داشتند.
 
حجت‎‌الاسلام شهسوار نقش این قشر از رزمنده‌ها را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: اگر چه حضور روحانیت در جای جای جبهه دیده می شد اما نقش روحیه بخشی به رزمندگان بسیار برجسته بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار