دیدار سرهنگ «امیری» با استاندار خراسان شمالی+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با محمدعلی شجاعی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ - 18December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه‌ای با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در محل استانداری برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد+تصاویر

در این جلسه امیری توضیحاتی در خصوص پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ارائه کرد و اظهار داشت: از مبلغ سه میلیارد تومان منابع استانداری تاکنون فقط 700 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی در ادامه به دانشنامه دفاع مقدس خراسان شمالی که بیانگر نقش استان در دفاع مقدس است نیز اشاره کرد و افزود: دانشنامه دفاع مقدس استان در دو جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی مطرح و اشکالاتی که داشت با نظر مساعد اعضای برطرف و جهت تخصیص اعتبار به شورای برنامه ریزی استان ارائه شد و نهایتاً به تصویب رسید.

در ادامه صحبت‌های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، بنا شد استاندار دستور پرداخت اعتبارات دانشنامه را صادر کند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد+تصاویر

استاندار خراسان شمالی در خصوص اعتبارات مرکز فرهنگی و دانشنامه دفاع مقدس استان گفت: پیگیری‌های لازم جهت تخصیص اعتبار به این دو بخش صورت می‌گیرد و سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی موظف است اعتبار مربوط به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را تامین کند و سایر ادارات استان نیز باید همکاری‌های لازم را با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد+تصاویر

در پایان جلسه در مورد برنامه‌های هفته دفاع مقدس 1398 نیز گفت‌وگو صورت گرفت و مقرر شد با حضور استاندار به عنوان رئیس ستاد هفته دفاع مقدس خراسان شمالی از دستگاه‌هایی که در این هفته اقدامات و عملکرد خوبی داشتنه‌اند تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار