سرهنگ بیابانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بیش از ۸۰ درصد جرایم با روش‌های علمی کشف می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه هم‌اکنون تمام کار‌های پژوهشی پلیس آگاهی توسط نیرو‌های این پلیس تخصصی انجام می‌شود، گفت: بیش از ۸۰ درصد جرایم در کشور به صورت علمی کشف می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۵ - 20December 2019

بیش از ۸۰ درصد از جرایم با کار‌های علمی کشف می‌شودسرهنگ «غلامحسین بیابانی» رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه آزمایشگاه‌های تحقیقات جناحی پلیس آگاهی نسبت به گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: خوشبختانه امروز در امر کشف علمی جرم، نیروی انسانی متخصص و تجهیزات به‌روز در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته امروز در سراسر استان‌ها آزمایشگاه‌های تحقیقات جناحی راه‌اندازی شده است، گفت: در آزمایشگاه‌های پلیس‌های آگاهی، کار‌های تحقیقاتی و مأموریتی انجام می‌شود. شعار پلیس آگاهی «هر کارآگاه یک محقق» است و این به یک راهبرد برای ما تبدیل شده است.

سرهنگ بیابانی با بیان اینکه هم‌اکنون تمام کار‌های پژوهشی پلیس آگاهی توسط نیرو‌های این پلیس تخصصی انجام می‌شود، گفت: بیش از ۸۰ درصد جرایم در کشور به صورت علمی کشف می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها