وصیت نامه شهید «سید حمید هاشمی»:

مبادا هوس‌های دنیوی شما را به خود مشغول دارد

شهید «سید حمید هاشمی» در وصیت نامه خود آورده است: برادران عزیزم مبادا هوس‌های دنیوی شما را به خود مشغول دارد و این نهضت اسلامی را هرگز فراموش نکنید.
کد خبر: ۳۷۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ - 21December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «سید حمید هاشمی» در سال ۱۳۴۲ در روستای برج مانه از توابع شهرستان مانه و سملقان دیده به جهان گشود. خانواده وی بسیار متدین و ساده بود. پدر او «سید عباس» و مادر او «سلاطین» نام داشت.

سید حمید تحصیلات خویش را تا اول راهنمایی ادامه داد و پس از آن به کار کشاورزی و کارگری پرداخت. او فردی فعال و زحمتکش بود.

او ارادت خاصی به اهل بیت (ع) داشت و در انجام کار‌های خویش به ائمه متوسل می‌شد، بطوری که در ایام عزاداری برای ائمه اطهار سید حمید به عنوان خادم مسجد به عزاداران خدمت می‌کرد. وی فردی مخلص، صادق، وقت شناس و باتقوا بود.

سید حمید علاقه وافری به قرآن و قرائت آن داشت و تابع ولایت فقیه بود و در تظاهرات شرکت فعالی داشتند و تا فرمان امام مبنی بر دفاع از میهن اسلامی صادر شد در سال ۶۱ عازم جبهه‌های نبرد شد و در ارتش و لشکر ۳۰ گرگان به عنوان تک تیرانداز مشغول خدمت شد.

شهید مدتی را در جبهه جنگید و بالاخره در ۱۳۶۱/۱۲/۲۱ در منطقه عملیات سومار بر اثر واژگون شدن اتوبوس حامل سید حمید ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مبادا هوس های دنیوی شما را به خود مشغول دارد/ نهضت اسلامی را هرگز فراموش نکنید  ////عکس ها باید وسط چین شود////

وصیت نامه شهید «سید حمید هاشمی»:

به نام خداوند بخشنده مهربان

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده اند بلکه آن‌ها زنده اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

اکنون که انقلاب شکوهمندم به رهبری زعیم عالی قدر حضرت امام خمینی (ره) می‌رود که ظلم را از زمین ریشه کن گرداند؛ برای از بین بردن این انقلاب دشمنان داخلی و خارجی از چه جنایت‌هایی که دریغ نکرده اند.

دشمنان جنگ را بر ما تحمیل نمودند تا شاید بدین وسیله ملت ما را از صحنه خارج سازند، اما زهی خیال باطل اکنون که من عازم جبهه‌های نور علیه ظلمت هستم چند سفارشی را به عرض تمامی ملت شهید پرور می‌رسانم و آن این که همیشه و در همه حال گوش به فرمان امام باشید و از جان و دل به انقلاب اسلامی ایران کمک نمایید.

پیام برای برادرانم و خواهرانم دارم برادران عزیزم مبادا هوس‌های دنیوی شما را به خود مشغول دارد و این نهضت اسلامی را هرگز فراموش نکنید. اگر من افتخار شهادت نصیبم شد هرگز برایم گریه و زاری نکنید و همیشه امام را دعا کنید.

خداوندا تو را به پهلوی شکسته زهرا (س) قسمت می‌دهم که افتخار شهادت را نصیبم گردانی و عاجزانه تقاضا دارم که مرا شایسته درگاهت قرار بدهی.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها