سردار سلیمانی:

وجود رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موانع بزرگ تمدن‌سازی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن‌سازی وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که صلح، سعادت و آزادی را از جهان اسلام گرفته است.
کد خبر: ۳۷۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ - 18December 2019

وجود رژیم غاصب صهیونیستی یکی از موانع بزرگ تمدن سازی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم افتتاحیه مرحله دوم بازسازی و تعمیر ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گلستان در روستای «قورپلجه» گنبدکاووس اظهار داشت: تا زمانی که مسلمانان در سایه قرآن و زیر پرچم اهل بیت (ع) قرار داشتند، نه‌تنها توانستند بحران‌ها را مدیریت کنند، بلکه توانستند بزرگترین تمدن تاریخ بشریت را در زمین ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان چاره را در این دیدند که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند، افزود: انقلاب اسلامی آمد تا بار دیگر این علم را برافراشته کند و مسلمانان در یک وحدت مثال‌زدنی تمدن‌سازی کنند.

سردار سلیمانی گفت: ملت ایران با وحدت کلمه در زیر پرچم قرآن مجید به رهبری امام راحل توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه تمام توانایی‌های خود را به میدان آورده است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم یکی از موانع بزرگ تمدن‌سازی، وجود رژیم غاصب صهیونیستی است که صلح، سعادت و آزادی را از جهان اسلام گرفته است در حقیقت خصومت و دشمنی استکبار با جهان اسلام را همین صهیونیست‌ها شعله‌ور می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ناآرامی‌های اخیر بیان کرد: سازماندهی این اغتشاشات از سوی دشمنان صورت گرفت، اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم خلق تمدن در جهان اسلام از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد،‌ عنوان کرد: آمریکایی‌ها وحشیانه‌ترین تروریسم اقتصادی را امروز علیه ایران پیاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: منطق ملت ایران و بسیج، تبدیل تهدید به فرصت است و این ملت با داشتن فرزندان جهادی خود باید بتوانند تهدید‌های اقتصادی را به فرصت تبدیل کنند.

وی متذکر شد: نیروی جوان و منابعی که در کشور وجود دارد، یکی از فرصت‌های بزرگی است که بتوانیم با اتکا به آن توطئه‌ها را خنثی کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها کنار مردم خواهد بود و برای مردم جان می‌دهد،‌ تصریح کرد: بسیج و سپاه خدمت‌گزار مردم هستند و باید به مردم اعلام کنم که فرزندان شما در این شبکه بزرگ مردمی در راه خدمت به مردم و رفع محرومیت‌زدایی بسیار حرفه‌ای هستند.

وی در ادامه بیان کرد: با هماهنگی‌های دستگاه‌های مسوول، برنامه داریم که حجم قابل توجهی از اشتغال را در کشور ایجاد کنیم؛ البته ما نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان تسهیل‌گر وارد این عرصه شده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما به‌زودی شاهد اقتصاد رونق یافته و بدون اتکا به نفت خواهیم بود، تأکید کرد: در سطح کشور ۵۰۰ گردان امداد و نجات را در کشور سازماندهی کرده‌ایم و در حال تجهیز شدن هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار