ستاری در گردهمایی رؤسای آزمایشگاه‌های وزارت دفاع:

عامل پیشرفت‌های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: عامل پیشرفت‌های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج، نوآوری در شرایط تحریم و استفاده مناسب از شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی بوده است.
کد خبر: ۳۷۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 18December 2019

عامل پیشرفت‌های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گردهمایی «رؤسای آزمایشگاه‌های تحقیقاتی همکار وزارت دفاع در اکتساب فناوری رو به آینده» که با حضور وزیر دفاع در موسسه تحقیقات و نوآوری دفاعی برگزار شد، با بیان اینکه در هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران تا این اندازه در حوزه «پژوهش» سرمایه‌گذاری نشده است، اظهار داشت: پژوهشگاه‌های پیشرفته کشور و استخدام نیرو‌های توانمند با سرمایه‌گذاری‌های گسترده نتوانسته است خروجی مطلوبی از حوزه پژوهش عاید کشور کند و ما نیازمند بازنگری و تعیین سیاست‌های جدید در این رابطه هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عدم دخالت سازمان‌ها در فرآیند پژوهش و تولید را یکی از راهکار‌های پیشرفت کشور در حوزه پژوهش عنوان کرد و افزود: چنانچه سازمان‌ها به بخش خصوصی اعتماد کنند، قطعاً پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری، نمود عینی خواهد داشت.

ستاری با بیان اینکه محدودیت سبب ایجاد نوآوری می‌شود، گفت: عامل پیشرفت‌های صنعت دفاعی عدم نگاه به خارج، نوآوری در شرایط تحریم و استفاده مناسب از شرکت‌های دانش‌بنیان و خصوصی بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار