سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

سفر رئیس‌جمهور به ژاپن و مالزی به معنای شکست سیاست منزوی کردن ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که سفر رئیس جمهور به مالزی و ژاپن بدان معناست که سیاست منزوی کردن جمهوری اسلامی با شکست روبرو شده است.
کد خبر: ۳۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ - 18December 2019

سفر رئیس‌جمهور به ژاپن و مالزی به معنای شکست سیاست منزوی کردن ایران استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سیدحسین نقوی حسینی» در گفت‌وگویی، با اشاره به سفر رئیس جمهور به مالزی و ژاپن اظهار داشت: علیرغم تمام تلاش‌های آمریکا و متحدانش با اعمال تحریم‌های ظالمانه و فضاسازی بین‌المللی برای منزوی کردن ایران امروز جمهوری اسلامی گسترده‌ترین روابط و مناسبات را با کشور‌های مختلف دارد. آخرین نمونه آن سفر رئیس جمهور به دو کشور مهم شرق آسیا یعنی مالزی و ژاپن است.

وی افزود: قطعا در این سفر مراودات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و هیچ موضوع و گفتگو و بحث و مذاکره و میانجی‌گری در رابطه با آمریکا وجود ندارد.

نقوی حسینی تأکید کرد که معنای این سفر‌ها این است که آمریکا در سیاست منزوی کردن جمهوری اسلامی با شکست کامل روبرو شده است لذا باید دستگاه دیپلماسی کشورمان سیاست گسترش روابط و همکاری‌ها با کشور‌های همسایه و جنوب شرقی و شرق آسیا را ادامه دهد. ما به طور سنتی با آن‌ها مراوداتی داشتیم. با ادامه این سیاست بخشی از تحریم‌ها و سیاست انزواسازی ایران نیز خنثی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار