فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند

سردار «حسن کرمی» گفت: فرماندهان جنگ اقتصادی همانند فرماندهان دوران دفاع مقدس باید سعی کنند مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند تا همگی بتوانیم از این گردنه به سلامت عبور کنیم.
کد خبر: ۳۷۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا امروز در دومین یادواره شهدای یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کشور در استان یزد اظهار داشت: پس از اعلام آتش بس و پایان یافتن جنگ، ماموریت لشکر در منطقه عملیاتی جنوب به پایان رسید و به تهران منتقل شد.

وی افزود: با تدابیر سید مجتبی عبداللهی لشکر 28 روح‌الله در قالب یگان ویژه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان دهی شد.

کرمی شهدا را سرمایه‌های کشور دانست و ادامه داد: مراسم شهید با مجلس ترحیم متفاوت است. یاد بود شهدا ایجاد حرکت، امید، تقویت روح اعتماد به نفس، ایجاد روحیه است و فداکاری و تلاش را زنده می کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا مراسم یاد بود شهدا مجلس درس قلمداد کرد و یادآور شد: جوانان دوران دفاع مقدس در برهه‌ای که کسانی از ترس جنگ در اتاق به خود می‌لرزیدند وارد عرصه شدند و با کمترین امکانات بزرگترین صحنه‌ها را خلق کردند.

وی تاکید کرد: پیام شهدا اطاعت از ولایت، نترسیدن از تبلیغات دشمن و تلاش برای مردم است که همه جامعه باید بدانند  مدیون شهدا هستیم.

کرمی بیان داشت: اکنون زمان بهره‌برداری از نظام انقلاب است و گردانندگان گام اول انقلاب در مکتب امام خمینی (ره)، قرآن و مسجد پرورانده شدند اکنون انتظار می رود جوانان راه آنان را ادامه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان از حرکت ملت ما، از مقاومت و الگو برداری دیگر کشورهای منطقه از آزادی بخشی این حرکت عظیم نگران هستند؛ یادآور شد: دشمنان قصد دارند با تبلیغات روانی و بزرگ جلوه دادن مشکلات مملکت برای مردم به این نظام ضربه بزنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا متذکر شد: فرماندهان جنگ اقتصادی همانند فرماندهان دوران دفاع مقدس باید سعی کنند مشکلات معیشتی مردم را به حداقل برسانند تا همگی بتوانیم از این گردنه به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها