وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد؛

رونمایی از صنایع و سامانه‌های جدید دفاعی در کشور

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» از رونمایی از صنایع و سامانه‌های جدید دفاعی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ - 19December 2019

رونمایی از صنایع و سامانه‌های دفاعی در کشوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (پنجشنبه) در پایان نشست با دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره رونمایی از توانمندی‌های جدید دفاعی نیروهای مسلح اظهار داشت: سامانه‌های متعدد دفاعی در حال ساخت داریم که ان‌شالله به موقع رونمایی خواهند شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه در وزارت دفاع افتخار خدمتگزاری به همه نیروهای مسلح را داریم، گفت: حضور در جمع این نیرو و جوانان نیروهای مسلح فرصتی مغتنم است تا بخشی از توانمندی‌ها و برنامه‌ها ارائه شود و بتوانیم در پشتیبانی از نیروهای مسلح قدرتمند گام بردایم.

وی با اشاره به انتظارات و نیازهای دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر تصریح کرد: بخشی از نیازهای دانشگاه مربوط به اقلام آموزشی برش خورده و بخشی نیز مربوط به مسائل پژوهشی دانشگاه بود تا به درستی از ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود. ظرفیت‌هایی از صنایع دفاعی در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد که مؤسسه تحقیقات این کار را انجام می‌دهد.

وزیر دفاع ادامه داد: با توجه به قدمت دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) بخشی از خواسته‌ها مربوط به نوسازی دانشگاه بود که در حوزه مهندسی وزارت دفاع این مسأله مورد توجه قرار می‌گیرد و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها