سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از دو تن و ۲۶ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان «ایرانشهر» خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 21December 2019

کشف بیش از ۲ تُن مواد افیونی در ایرانشهربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی، قصد جابه‌جایی یک محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان «ایرانشهر» به بخش‌های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز قاچاقچیان را هنگام جابه‌جایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستا‌های منطقه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه، متواری شدند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان، در بازرسی از خودرو‌های به‌جا مانده دو تُن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، کشف شد.

وی با قدردانی از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در انهدام این باند، افزود: برخورد با قاچاق مواد مخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان در این راه خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار