حجت‌الاسلام امرودی:

جایگاه امروز ما در جهان بازتاب ایثار شهدا و جانبازان دفاع مقدس است

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برنامه «بلندای یلدا» ویژه پاسداشت بلند قامتگان هشت سال دفاع مقدس گفت: جایگاه امروز ما در جهان بازتاب ایثار شهدا و جانبازان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 22December 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‎پرس، حجت‌الاسلام «میثم امرودی» رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برنامه «بلندای یلدا» ویژه پاسداشت بلند قامتگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: یادمان باشد اگر امروز این کشور امنیت دارد و به این جایگاه رسیده است به پاس ازجان گذشتگی و زحمات این دلاور مردان است. یک روز خواستیم آمریکا را بیرون کنیم، افراد زیادی شهید و جانباز شدند؛ امروز نیز با ایثارگری دینداران، انقلابی‌ها، خانواده شهدا و ایثارگران آمریکا را از حضور در منطقه بیرون خواهیم کرد.

امرودی در ادامه افزود: اگر در جمع این عزیزان می آییم به خاطر خودمان است تا حواسمان باشد دقیقه‌ای از یاد و نام آنها غافل نمانیم و تا همیشه قدردان آنها باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز غربی‌ها و کشورهای دیگر از ایستادگی و پایداری این ملت در برابر تحریم ها، کمبودها و آسیب ها حیرت زده‌اند و ما باید به این جایگاه و مقاومت ملت و پیشرفت های اقتصادی، ایستادگی در مقابل نیرنگ‌های دشمن به خود ببالیم و همه‌ی اینها بازتاب قدم‌ها و تلاش ایثارگران و جانبازانی است که می‌سوزند و ایستادگی می کنند. خدا به این پایمردان تاریخ و خانواده های آن‌ها که گمنام صبوری و تلاش دارند عزت و سلامتی عطا کند.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با ابراز خرسندی از حضورش در جمع جانبازان و ایثارگران خواستار حضور دوباره برای گپ و گفت و گو و شنیدم درد دل این عزیزان شد.

طباطبایی از جانبازان آسایشگاه با ذکر این نکته که هرچه داریم از شهدا داریم با سلامی به بلندای یلدا به مرزداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) و همه عزیزانی که برای امنیت این کشور تلاش دارند خاطرنشان کرد: ما جانبازان از همه‌ی مردم به خاطر لطف بی دریغ شان ممنونیم.

وی در ادامه افزود: در همه کشورهای جهان برای اعزام نیروهای دفاعی امکاناتی چون بیمه عمر، پول زیاد و مادیات برای خانواده ی داوطلبین در نظرگرفته می شود. اما برای اعزام داوطلبان ما به جبهه حق و باطل؛ نمازخواندن، فرزند صالح بودن، رضایت پدر و مادر از شروط اصلی بود یعنی اگر بهترین بودی اجازه رفتن و جانفدایی داشتی و این است فرق بین جنگ ما و جنگ در دیگر کشورهای دنیا.

تجلیل ازجانبازان آسایشگاه شهید بهشتی با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مسئولین فرهنگی و شهری بخش پایانی این برنامه بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها