فرمانده سپاه نقده:

همه اقدامات در فضای مجازی رصد و مستندسازی می‌شود

سرهنگ پاسدار علی برنا گفت: همه اقدامات در فضای مجازی رصد و مستندسازی می‌شود و اگر تاکنون برخوردی با متخلفان نشده به خاطر این است که آنها از رأفت و معرفت اسلامی برخوردار شدند.
کد خبر: ۳۷۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 24December 2019

همه اقدامات در فضای مجازی رصد و مستندسازی می‌شود

 به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار علی برنا، فرمانده سپاه نقده، امروز در جمع فعالان فضای مجازی در نقده اظهار داشت: اهمیت رسانه و جایگاه فضای مجازی در جهت‌دهی به افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست، به طوری که گفتمان امروز دنیا، گفتمان حق، منطق، قلم و ابتکار عمل است و در این میان نقش اثرگذار و تحریک کننده رسانه و فضای مجازی غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به وجود جنگ تحمیلی رسانه‌ای، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه ایران، افزود: اتفاقات اخیر کشور براساس سازماندهی و آموزش خارج از کشور انجام شده بود، احزاب ضدانقلاب، افراد نفوذی و سطلنت‌طلب‌ها، منافقین و افراد فرصت طلب آموزش لازم را از طریق فضای مجازی دیده بودند و دقیقاً نسخه آشوب‌های لبنان و عراق را می خواستند در ایران پیاده کنند و تمام هماهنگی‌ و تلاش دشمن مبنی بر ناامن کردن کشور و غارت اموال عمومی، اموال مردم، کشته‌سازی، تخریب ادارات و سازمان‌ها بود.

سرهنگ برنا ادامه داد: عده‌ای در فضای مجازی دور هم جمع شدند تا در لابه لای اخبار، خبرهای ناسنجیده و بعضا حرف دل دشمن را به مردم انتقال بدهند و مردم هم این را می‌دانند و بهتر از ما دشمن را می‌شناسند، در فضای مجازی باید از تخریب برادر دینی و تشویش اذهان عمومی پرهیز کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: تهدیدها و توطئه‌های دشمن باید برای مردم شناسانده شود، ولی متاسفانه تاکنون کاربران و مدیران فضای مجازی از نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی پرهیز کرده و رسالت اصلی خود را تاحدودی فراموش کرده‌اند.

فرمانده سپاه نقده با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان در فضای مجازی، تصریح کرد: همه اقدامات در فضای مجازی رصد و مستندسازی می‌شود و اگر تاکنون برخوردی با متخلفان نشده به خاطر این است که آنها از رأفت و معرفت اسلامی برخوردار شدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار