سرهنگ یوسفی از اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت ۹ دی در پلدشت خبر داد؛

همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنند

فرمانده سپاه پلدشت گفت: فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به اداره، سازمان و قشر خاصی نیست و همه باید تمام تلاش خود را در جهت ترویج آن به‌کار گیرند.
کد خبر: ۳۷۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 25December 2019

همه دستگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنند/ اجرای ۴۰ برنامه به مناسبت ۹ دی در پلدشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در ۹ دی مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی با حضور خودجوش و استوار خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی با بیان اینکه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و پیمان با ولایت در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، افزود: برای همین منظور هر چقدر برای حفظ یاد و خاطره این روز تلاش شود باز هم جای کار وجود دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با بیان اینکه در این شهرستان نیز همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت ۹ دی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد قائم پلدشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به‌مناسبت ۹ دی ۴۰ برنامه در قالب ۱۰ عنوان در پلدشت اجرا می‌شود که برگزاری نشست‌های تبیینی و دعوت از سخنرانان برجسته با هدف واکاوای اهداف دشمنان در فتنه ۸۸ از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت متعلق به اداره، سازمان و قشر خاصی نیست و همه باید تمام تلاش خود را در جهت ترویج آن به کار گیرند.

وی با اشاره به فعال نبودن جبهه فرهنگی در شهرستان تصریح کرد: جبهه فرهنگی باید در سطح شهرستان تقویت شود و با تقویت آن نتایج خوبی حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه پلدشت با اشاره به رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات گفت: ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم از مطالبات سپاه بوده و دراین زمینه فعالیت چشمگیری در سطح جامعه هدف دارد؛ لذا تامین امنیت روانی جامعه در عرصه انتخابات و ایجاد زمینه انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از مطالبات سپاه از اصحاب رسانه ها است.

حضور در مراسم ۹ دی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مهران صفری، فرماندار پلدشت نیز در این جلسه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: هر جامعه دارای فرهنگ، آداب و رسوم خاص خود بوده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در ایران اسلامی برخی ایام مانند ۹ دی از جایگاه خاصی برخوردار بوده که باید این ارزش‌ها و روزها را قدر دانست.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های جوان و نوجوان منتقل کرده و ۹ دی در واقع روز بصیرت بوده و مردم با حضور پرشور در این مراسم‌ها نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

فرماندار پلدشت خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی درست در زمانی اتفاق افتاد که دشمنان داخلی و خارجی ما‌ه‌ها کشور را به آشوب کشانده و سعی داشتند با ایجاد ناامنی در کشور به اهداف شوم خود برسند که مردم ولایی ایران با هوشیاری و بصیرت اجازه تحقق این کار را به آنها ندادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار