کرمی‌ محمدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت بسیج در شرایط اضطراری/ همکاری سازمان مدیریت بحران و قرارگاه ثارالله

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با اشاره به همکاری این سازمان با قرارگاه ثارالله در شرایط بحرانی گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما آموزش بسیجیان و استفاده از ظرفیت آن‌ها در شرایط اضطراری است.
کد خبر: ۳۷۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷ - 29December 2019

استفاده از ظرفیت بسیج در شرایط بحرانی/ همکاری سازمان مدیریت بحران و قرارگاه ثارالله«رضا کرمی محمدی» رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و بسیج اظهار داشت: خوشبختانه امروز همکاری خوبی بین قرارگاه ثارالله و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در شرایط بحرانی شکل گرفته است و جلسات متعددی برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، گفت: ما به دنبال این هستیم تا با ارائه آموزش‌های مختلف به نیروهای بسیج از ظرفیت آن‌ها در شرایط اضطراری استفاده کنیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران افزود: از دیگر برنامه‌های این سازمان حضور در مساجد تهران و آموزش نمازگزاران محلات و استفاده از ظرفیت آن‌ها در شرایط بحرانی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها