سردار حبیبی خبر داد؛

کشف بیش از 2 تُن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان طی ۴۸ ساعت گذشته، دو تُن و ۲۱۸ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۳۷۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ - 28December 2019

کشف بیش از 2 تُن مواد مخدر در فارسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رهام‌بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مأموران انتظامی استان فارس طی ۴۸ ساعت گذشته مسیر‌های تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی موفق شدند طی پنج عملیات منسجم، ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف و در بازرسی از آن‌ها دو تُن و ۲۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند و در این رابطه ۲۱ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳ باند مواد مخدر منهدم و بالغ بر ۴۰ تُن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با ۱۳۰ فقره سرقت

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مأموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه اعضای یک باند سارقان لوازم خودرو را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس، به ۱۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند؛ در این خصوص مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ضبط و باطری خودرو و تعدادی دوچرخه کشف شد.

سارقان خودرو‌های مدل پایین در دام پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت خودرو به ویژه خودرو‌های پراید مدل پایین، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شیراز قرار گرفت.

سردار حبیبی گفت: در این رابطه، مخفیگاه سارقان شناسایی و طی یک عملیات دستگیر و در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت خودرو و اوراق کردن آن‌ها اعتراف کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار