نامه تشکر نمایندگان مشهد از مدیریت شهری به‌منظور اختصاص زمین باغ‌موزه دفاع مقدس

نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به اعضای شورای شهر و شهردار مشهد ضمن تشکر به خاطر اختصاص بخشی از اراضی مجتمع تفریحی کوه سنگی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کردند که اجرای این طرح ملی، نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه تمامی دستگاه‌هاست.
کد خبر: ۳۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲ - 03January 2015

نامه تشکر نمایندگان مشهد از مدیریت شهری به‌منظور اختصاص زمین باغ‌موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در بخشی از این نامه آمده است: بدینوسیله لازم میدانیم از تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد و جناب آقای مرتضوی شهردار محترم مشهد مقدس جهت اختصاص بخشی از اراضی باغ کوه سنگی برای احداث باغموزه دفاع مقدس تشکر و قدردانی نماییم. انشاءالله این انتخاب از نظر دسترسی زائران و مجاوران امام علی بن موسیالرضا(ع) و با توجه به وسعت زمین بهترین انتخاب است و اعضای محترم شورای شهر و شهردار برای این واگذاری به وظیفه ابتدایی خود به نحو شایسته عمل نمودهاند.

در بخش دیگری از این نامه با اشاره بهضرورت انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل­های آینده آمده است: خراسان بیستوسه هزار شهید دارد که وظیفه جهادی مسئولان حکم میکند تا خاطرات آنها را جمعآوری و در اختیار جامعه بهویژه نسل جوان بگذارند و این عقبماندگی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در خراسان رضوی باسابقه بسیار درخشان در سالهای پرخاطره و ماندگار هشت سال جنگ تحمیلی، باید با مشارکت همه دستگاهها و سازمانها برای ترویج و نشر ارزشهای دفاع مقدس با افتتاح این مکان هرچه زودتر برطرف شود.

نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی افزودهاند: اجرای این طرح ملی، نیازمند حمایتهای همهجانبه تمامی دستگاههاست و بدون شک اجرای آن نیز بودجهای ملی میطلبد و نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را در جذب این بودجه به کار خواهند گرفت. بهجاست از رسانههای ارزشی استان نیز برای پیگیری به نتیجه رسیدن زمین برای احداث باغموزه دفاع مقدس قدردانی نماییم و قطعاً با مطالبه مستمر و آگاهی افکار عمومی در برکات ترویج ارزشهای دفاع مقدس، در فیوضات این امر سهیم خواهند بود.

در بخش پایانی این نامه ضمن تقاضای تسریع در ساخت این مرکز فرهنگی آمده است: اینک وظیفه متولیان ساخت باغموزه دفاع مقدس است تا قدر این فرصت را دانسته و با تلفیق پیشینه تاریخی مشهد در زمان ورود امام رضا (ع) به توس و نیز دفاع مقدس به ساخت سریع این باغموزه استانی اقدام کنند. انشاءالله احداث باغموزه دفاع مقدس در انتقال فرهنگ جهادی به جوانان و زئران و مجاوران باب جدیدی را بگشاید.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار