وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده» (۲)

شهید «علیرضا اسدزاده» در وصیت‌نامه خود آورده است: «مردم بکوشید از قافله عقب نمانید، پا به پای امام عزیز حرکت کنید بدرستی که او راهنمای شما و مسلمین است.»
کد خبر: ۳۷۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 30December 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا اسدزاده» در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۴۷ همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) چشم به جهان گشود. وی چهارم دی ۱۳۶۵ همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در عملیات کربلای ۴ منطقه در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده» (۲)

ادامه وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده » به شرح زیر است:

«... که بعد چه خواهید شد.‌ای کسانی که خون مردم را همچون زالو می‌مکید و هرگز سیراب نمی‌شوید، اندکی تأمل و تعمق کنید و به فکر توشه‌ای برای آخرت خود باشید تا در برابر پیامبر و امامان و شهداء روسیاه نباشید کمی که به کسانی که به کسانی که همچون شما بودند و رفتند بیاندیشید و کمی به کسانی که عاشق خدا شدند و رفتند فکر کنید. به سرنوشت محمدرضا خائن و ابوالحسن بنی صدر نگاه کنید که همچون سگان فراری فرار کردند و در آخرت آن‌ها را چه خواهد کرد.
آری جهان گذرگاه و مزرعه‌ای بیش نیست و مزرعه جای کشت و برداشت است سعی کنید تا بتوانید زیاد برداشت کنید تا در روز حساب بینوا و فقیر نباشید که در آن روز کسی به فکر کسی نیست و کسی، کسی را نمی‌شناسد.
دنیا جای استراحت نیست جای کار و فعالیت است جای تلاش است، فریب این دنیا را نخورید که دنیا پست است همه میمیرند همه خاک می‌شوند و باز همه زنده می‌شوند و در مقابل عملی که انجام داده‌اند پاداش یا کیفر می‌بینند.
پس بیائید عمل خود را خالص کنیم و درس اخلاص بیاموزیم، ایمانتان قوی باشد به محکمی و استواری کوه و پهناور به پهناوری آسمان‌ها و به زیبایی خورشید و به لطافت ماه شب چهارده.
ایهاالناس جهان جای تن آسانی نیست
مرد دانا به جهان داشتن ارزانی نیست
خفتگان را خبر از زمزمه مرغ سحر
حیوان را خبر از عالم انسانی نیست
مردم بکوشید از قافله عقب نمانید، پا به پای امام عزیز حرکت کنید بدرستی که او راهنمای شما و مسلمین است، مبادا او را تنها بگذارید، مبادا همچون مردم کوفه شوید، مبادا از حرکت باز ایستید که پشت پا به خون هزاران شهید گلگون کفن زده اید...»

ادامه دارد...

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار