امام جمعه اسدآباد:

یوم‌الله ۹ دی یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان است

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در روز 9 دی گفت: یوم‌الله ۹ دی یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان است و این مردم هیچ‌گاه به فتنه‌گران اجازه عبور از خط قرمزها را نخواهند داد.
کد خبر: ۳۷۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ - 30December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سیدموسی حسینی مجد»، امام جمعه اسدآباد صبح امروز در اجتماع با شکوه مردمی ۹ دی در اسدآباد با بیان اینکه نهم دی ماه روز بزرگی است که نظام و انقلاب اسلامی را در مقابل فتنه‌های دشمنان واکسینه کرد، اظهار داشت: اجتماع امروز مردم اسدآباد در مسجد جامع  به عنوان قلب تپنده شهر، نشان داد مردم همراه و همگام با رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

موسوی مجد یوم‌الله ۹ دی را یادآور سیلی محکم مردم به یاوه گویان دانست و گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در این روز حماسی نشان داد، انقلاب و رهبری خط قرمز مردم بوده و هست و این مردم هیچ‌گاه به فتنه‌گران اجازه عبور از خط قرمزها را نخواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به نامه برخی از نمایندگان مجلس به رهبر معظم انقلاب، خطاب به نمایندگان، یادآور شد: در موضوع برجام و پیشنهاد مذاکره با آمریکا، آبی از دشمن گرم نشد؛ حال از مذاکره با اروپا به چه جایی می خواهیم برسیم؟

امام جمعه اسدآباد با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، تصریح کرد: هنوز برخی نمایندگان مجلس و مسئولان مثل نقل و نبات از فتنه‌گران اسم برده و اسم فتنه‌گر را زنده می کنند که باید به آنان هشدار داد.

در ادامه این مراسم «جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم حماسی روز ۹ دی شهرستان اسدآباد، با اشاره به فتنه ۸۸، اظهار داشت: فتنه ۸۸ محصول جنگ جهانی چهارم است که با اختلاف افکنی، شبهه افکنی، ناامید کردن مردم و فاصله گرفتن آنان از ارزش های اسلامی، از سوی استکبار جهانی شکل گرفت.

شاکرمی با تأکید بر اینکه امروز مسئولان باید خدمت ‌به مردم را بیشتر کنند، افزود: وقتی از شهرستان اسدآباد و زیرساخت‌های آن از مسئولان و فرماندار سؤال کردم، متوجه شدم باید خدمات بیشتری برای این مردم ولایتمدار و خودجوش صورت گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: با حضور مردم توانستیم استراتژی بزرگ جهان را از آن خود کنیم و به عنوان یکی از کشورهای مطرح و قدرتمند جهان باشیم.

وی با بیان اینکه ما در طول ۴۰ سال عمر انقلاب و در گام اول که پر از پیروزی و افتخارات است، فتنه های زیادی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: حوادث سال ۸۸ محصول تفکرات نخبگان بی بصیرت بود.

شاکرمی مظلوم ترین شخصیت را در دوران انقلاب اسلامی ولایت و رهبری خواند و افزود: امروز باید فکر کنیم که چرا حضرت علی (ع) در چاه سرفرو می‌برد و چرا عاشورا در تاریخ اسلام رقم خورد، همه این ها محصول بی بصیرتی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز این حضور مردم در جای جای کشور و به خصوص شهرستان اسدآباد پیام های زیادی را به صورت سیگنال به مردم جهان مخابره می کند که ما پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه امروز یار امام و رهبری افرادی همچون زکزاکی ها هستند، گفت: در سال ۸۸ برخی که ادعای یاری امام می کردند در عمل به امام و آرمان هایش پایبند نبودند.

شاکرمی گفت: امروز برخی پشت تریبون‌ها حرف از ولایت و امام و شهدا می زنند اما با گفتمان شهیدان و امام فاصله دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: ما می دیدیم که در مرز ایران، دشمنان از مرزها اسلحه وارد می کردند که اغتشاش به پا کنند.

وی حادثه ۹ دی را از جنس حوادث سال ۵۷ خواند و بیان کرد: این حادثه به این جهت مهم است که ملت ایران پشت نظام و انقلاب ماندند و از آن دفاع کردند.

شاکرمی با اشاره به رصد فضا و اشرافیت ایران به منطقه، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در مارپیچ قدرت ایران قرار گرفته است و قطعا خوار و ذلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها