مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران:

بسیجی شده ایم که خدمت کنیم

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: کار اصلی ما خدمت به مردم است و ما بسیجی شده ایم که به این وظیفه عمل کنیم.
کد خبر: ۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷ - 04January 2015

بسیجی شده ایم که خدمت کنیم

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، در نشست محسن پیرهادی با شهردار و اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاههای بسیج شهرداری منطقه 22 ابتدا مولایی شهردار این منطقه با یادآوری حماسه 9 دی ماه سال 88 که با غیرت  نوکران و محبان اهل بیت (ع) بصورت خودجوش و از پیش برنامه ریزی نشده شکل گرفت، گفت: در 9 دی 1388 مردم با خروش خود، یکبار دیگر پاسخ محکمی به دشمنان نظام و انقلاب دادند. یکی از بحثهای مهم و حساس کشور ما که دنیا آن را رصد می کند، بحث بسیج و حضور  بسیجیان در صحنه است. بسیج به هیچ حزب و گروه و دسته ای مرتبط نیست و عملکردش منطبق بر فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است. بسیج یکی از سلامت ترین ارگانهاست و حضورش در صحنه، همواره موجب خیر و برکت بوده است؛ در زمان جنگ که در عرصه نبرد و دفاع از کیان کشور خوش درخشید و اکنون نیز در عرصه فرهنگ، خدمتگزار مردم است.

محسن پیر هادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران نیز در این جلسه با یادآوری وقایع فتنه سال 88 گفت:  حماسه 9 دی ماه، تمام کننده فتنه بود، کاسه صبر مردم لبریز شد و پاسخی درخور به فتنه گران دادند. فتنه سال 88 ضررهایی را در بحث امنیت و اقتصاد و ... متوجه کشورمان کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند، پس از وقایع ناخوشایند آن سال، دامنه تحریمها وسیعتر شد. به اقتدار سیاسی کشور خدشه وارد شد و هرچند آن قدرت و اقتدار دوباره به کشور برگشته اما ما در سال 88 این هزینه گزاف را پرداخت کردیم. فتنه سال 88 می خواست آبروی بسیج را بعنوان امنیت پایدار خدشه دار کند، چنگی به این آبرو زد و این گناهی نابخشودنی است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطر نشان کرد: امروز بسیج شهرداری تهران در حفظ شعائر و ارائه فعالیتها موثر عمل می کند. در صدد ارائه فعالیتهای ماندگار و مستمر هستیم که رفتار ساز باشد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار