نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نگذارید دشمنان با تحلیل‌های غلط نسل ما را به انحراف بکشاند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نگذارید دشمنان با تحلیل‌های غلط، نسل ما را به انحراف بکشاند.
کد خبر: ۳۷۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ - 01January 2020

نگذارید دشمنان با تحلیل‌های آبکی خود، نسل ما را به انحراف بکشانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گردهمایی بزرگ پیام آوران عاشورا که امروز (چهارشنبه) به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زینب (س) پیام‌هایی برای ما دارند که می‌توانیم با این پیام‌ها سبک زندگی دینی خود را انتخاب کنیم و براساس آن زندگی خود را تنظیم کنیم.

وی بیان داشت: اولبن پیام حضرت زینب (س) برای سبک زندگی اسلامی، پارسایی است؛ از جمله ویژگی‌های این بانوی بزرگوار این بوده که ایشان یک زن خودساخته بودند و در مکتب امیرالمومنین (ع) و در محضر امام حسن (ع) و امام حسین (ع) درس‌ها آموخته است و لذا در جهت خودسازی، عبادت و ارتباط با خدا به جایی رسیده است که در روز عاشورا امام حسین (ع) به حضرت زینب (س) می‌فرمایند خواهرم در نماز شبت من را فراموش نکن.

یعقوبی بیان داشت: پرستاری کردن دومین پیام حضرت زینب (س) است و این بانوی بزرگوار بعد از واقعه عاشورا از امام سجاد (ع) پرستاری می‌کردند تا امامت تدوام پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سومین پیام سیره حضرت زینب (س) این است که اگر توفیق نداشتیم جبهه برویم پیام آن‌هایی که جبهه رفتند و شهید شدند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی صبورترین قهرمان عاشورا را حضرت زینب (س) خواند و افزود: فرزندان، برادران و شهدای دیگر در مقابل چشمان حضرت زینب (س) شهید شدند، ولی ایشان روحیه خود را از دست ندادند و کاروان را مدیریت کردند و چنان رسالتشان را به زیبایی ایفا کردند که شاعر می‌گوید کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

یعقوبی با بیان اینکه خردمندترین فرد بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) است، گفت: ایشان پرخردترین و والاترین فرد از لحاظ عقل، خرد، تحلیل و درک مسائل اجتماعی زمانه خود بودند و این معنی را می‌دهد که خواهران هم می‌توانند عمق اندیشه خود را بیشتر کنند و در مسائل اجتماعی وارد شوند و نگذارند دشمنان با تحلیل‌های غلط، نسل ما را به انحراف بکشاند، بلکه با تحلیل‌های راستین و درست، مسیر انقلاب را شفاف نگه دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: حضرت زینب کبری (س) دشمنان را پوچ انگاشت و با خطبه‌های زیبای خود دشمن را در خانه خود، تحقیر کرد.

یعقوبی گفت: امروز خواهران زینب گونه بسیاری در جامعه دینی وجود دارند که به خوبی ایفای مسئولیت می‌کنند و اگر زنان قهرمان در ایران نبودند این انقلاب پیروز نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها