پیام تسلیت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا در پی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی»

ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا در پیامی شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ - 03January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، خشایار قیصری گودرزی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا، به مناسبت شهادت سردار «قاسم سلیمانی» پیام تسلیتی منتشر کرد که متن آن به این شرح است:

"بسم الرب الشهداء و الصدیقین"

«شهادت سردار بزرگ جهان اسلام و جهادگر خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، پاسدار حریم عزت، شرافت انسانیت، علمدار‌ هیبت‌آفرین و استکبارستیز جهان و مدافع سرافراز مظلومان عالم، عصاره شهامت، شجاعت، درایت و عطوفت، شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی را به عموم دوستداران و عاشقان ولایت و امامت در اقصی نقاط عالم، خصوصاً مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران و هم‌رزمان آن شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

سرلشگر حاج قاسم سلیمانی از مصادیق مردان آسمانی بود که این کره خاکی را برای خویشتن تبدیل به عالیترین مکان بندگی حضرت حق نموده بود.

انسان عارفی که در همه صحنه های جهاد عاشقانه در مقام اخلاص و عمل برای دفاع از کیان اسلام و تشیع سر از پای نمی‌شناخت.

او از جمله اشخاصی بود که دنیا را آنچنان دید که مولی الموحدین اسدالله الغالب روحی فداه آن را وصف می‌کند: "الدنیا مسجد احباء الله " دنیا برای عاشقان محبوب محل بندگی است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت دردمنشانه و ترور وحشیانه، یقین دارم پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار