پیام همسر شهید مجید مهدوی به مناسبت هفتمین روز شهادت همسرش

سرزمین ما سرمست از جام ایثار و شهادت غیورمردان و شیرزنانی است که با دریای خروشانی از عشق و ایمان در بی نشانی، نام و نشان یافتند تا وسعت ایثار و نجابت‌شان، ذخیره‌ای تمام نشدنی برای میراث‌داران و پویندگان راه حقیقت باشد.
کد خبر: ۳۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱ - 04January 2015

پیام همسر شهید مجید مهدوی به مناسبت هفتمین روز شهادت همسرش

به گزارش گروه حماسه و جهاد خبرگزاری دفاع مقدس، مرضیه صالحی همسر شهید "مجید مهدوی" -یکی از مأموران ناجا که روز ششم دی ماه در مقابله با سارقان مسلح به شهادت رسید- به مناسبت هفتمین روز شهادت همسرش پیامی را نگاشته که در ذیل میخوانیم:

بسم رب الشهداء والصدیقین

فریاد هجوم، رنگ خاموش گرفت
دل آمد و بار عشق بر دوش گرفت
وقتی که خدا تو را در آغوش گرفت
از بال فرشتگان، دعا میبارید

سرزمین ما سرمست از جام ایثار و شهادت غیورمردان و شیرزنانی است که با دریای خروشانی از عشق و ایمان در بی نشانی، نام و نشان یافتند تا وسعت ایثار و نجابتشان،  ذخیرهای تمام نشدنی برای میراثداران و پویندگان  راه حقیقت باشد.

امروز در سوگ مجید عزیز نشستهایم که با شجاعت و رشادت، مدال افتخارآمیز شهادت را سرافرازانه در دفاع از حریم امنیت کشور بر گردن آویخت.

مجید عزیز! من یقین دارم که همواره آرزوی شهادت را در سر داشتی و صبورانه با نجوای صوت دلنشین قرآنت، ردای سبز مهدوی بر تن نمودی و با خدای خود عهد بستی تا در مسیر سرخ حسین(ع) گام برداری و در صیانت از خط انقلاب و ولایت، روحیه شهادت طلبی را در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و مستدام سازی.

اگرچه به ظاهر فردی نظامی بودی، اما واقعیت فراتر از این بود، زیرا تو یک انسان معنوی و در ارائه خوبیها و اخلاق اسلامی برای همه الگوی واقعی بودی؛ برای همین است که محبتت در دل همگان جای دارد و شهادتت قلب همه را میسوزاند.

مجید عزیز! مردم فهیم ایران اسلامی و بهخصوص همشهریان متدین گلپایگانیات میدانند که هم چه داریم، به برکت جانفشانیها و فداکاریهای تو و شهدای عزیز و به برکت روحیهی شهادتطلبانه است؛ یاد تو، راه تو و رشادت تو در حفظ امنیت شهر، با عزت مندی انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی، در اذهان به خصوص نسلهای آینده ماندگار خواهد بود.

و چه زیباست رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ترسیم نقشه راه معنوی ما آنجا که میفرماید: شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمیگذارند این جان، مفت از دستشان برود. و تو چه زیبا از این عروج افتخارآمیز، استقبال کردی که با تأسی به فرهنگ عاشورای حسینی و تبعیت از ولایت فقیه، خود را برای خدمت به صاحب عصر و زمان حضرت مهدی(عج) مهیا نمودی و برای تحقق این امر، آگاهانه قدم در راهی گذاشتی که علاوه بر ترفیع مقامات معنوی، مشعلدار امنیت و سلامت دیگران شدی.

نوشیدن شربت شهادت، گوارای وجودت، ای انسان برگزیده خدا و خوشا به حال شما که با میهمان شدن بر سر سفرهی ضیافت الهی، اجر لحظههای ناب زندگیات را که به حفظ قرآن و غلامی اهل بیت(ع) سپری شد؛ از خداوند گرفتی و در حریم خلوت الهی وارد و مشمول "یا ایتها النفس المطمئنه"، شدی و با تمام وجود " ارجعی الی ربک راضیه مرضیه" را درک نمودی.

خدایا تو شاهد باش، امروز که با شهادت مجید من،  مسیر شهادت جانی دوباره گرفت و فرصتی به همه دست داد تا با شهیدان تجدید خاطره کنند؛ بر بیانات رهبرم امید دارم آنجا که فرمودند: شما خانوادههای شهیدان، صبرتان، داغ سوزنده و در عین حال شیرینتان، فراق عزیزانتان، چون برای خداست، همه و همه محفوظ است.

کلامی هم با حضرت زینب سلامالله علیها  دارم؛ زینب جان! امروز که سوالات مکرر امیر را میشنوم میفهمم که تو در رکاب دفاع از ولایت حسین(ع) چه سختیها تحمل کردی و در برابر سوالهای رقیه سه ساله از سینه ی چاک چاک و سرِبریدهی پدر، چه کشیدی؟!  از تو و مادرت زهرا(س) میخواهم که در این مسیر بتوانم صبورانه گام بردارم.

و از خدا میخواهم با پیروی از راه شهید عزیز مجید، بتوانم شأنیت این جایگاه با ارزش الهی را قدر بدانم  و در انجام رسالت سنگینِ تربیتِ فرزند شهید، موفق و سربلند باشم.

والسلام علی عبادالله الصالحین
مرضیه صالحی همسر شهید مجید مهدوی
 14 دیماه 1393

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار