انتقام سخت/

حضور گسترده، مسیر مردم را به خیابان‌های فرعی انقلاب تغییر داد

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش درخیابان انقلاب تا جایی پیش رفته است که مردم برای ادامه حضور مجبور به تغییر مسیر در خیابان‌های فرعی شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ - 06January 2020

حضور گسترده، مسیر مردم را به خیابان های فرعی انقلاب تغییر دادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در شرایطی در حال برگزاری است که به دلیل حجم گسترده جمعیت در خیابان انقلاب، حرکت مردم به دلیل تراکم بالای جمعیت تقریبا متوقف شده و مردم به سمت خیابان های فرعی تغییر مسیر می دهند.

پیکر مطهر این شهدا روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین علی (ع) تشییع و امروز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس و شهید پرور کشورمان تشییع شد.

قرار است پیکر پاک شهیدان جبهه مقاومت ‌صبح امروز (دوشنبه) پس از اقامه نماز توسط حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تشییع شود.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به محل تولدش شهر کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف عراق منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی و در یک اقدام تروریستی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها