انتقام سخت/ شجاعی‌طباطبایی مطرح کرد؛

آغاز جنگ هنرمندان برای انتقام خون «سردار سلیمانی»

دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم از آغاز جنگ هنرمندان برای انتقام خون «سردار سلیمانی» خبر داد و گفت: ترامپ با مسابقه ترامپیسم یک سیلی سخت، سنگین و انتقام در حوزه جنگ نرم را دریافت می‌کند.
کد خبر: ۳۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 07January 2020

آغاز جنگ هنرمندان برای انتقام خون «سردار سلیمانی»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم درنشست خبری این جایزه ضمن محکوم کردن ترور سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» توسط ارتش جنایتکار آمریکا در سخنانی اظهار داشت: به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده یک‌سری اتفاقات جدی در عرصه بین‌المللی است. حضور ایشان به عنوان یک سردار به در هشت سال دفاع مقدس و سپس در منطقه باعث متلاشی شدن بزرگترین گروه تروریستی عالم هستی، یعنی داعش بود که تا قلب اروپا دامنه حضور آن‌ها گسترده شده بود که شهید سلیمانی طومار آن‌ها پیچید.

وی دستور مستقیم ترامپ برای به‌شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را اتفاق بزرگی دانست و گفت: شهادت حاج قاسم اثرات مهمی در دنیا خواهد داشت همان‌طور که در چند روز گذشته شاهد تصمیم پارلمان عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی بودیم که ترامپ را عصبانی کرد؛ ترامپ هر صفت بدی که قابل تصور باشد را یکجا دارد.

دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم به موضع‌گیری هنرپیشه‌ها و هنرمندان دنیا نسبت به ترور حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: اقدام ترور شهید سلیمانی خلاف عرف و قوانین بین‌المللی بود و هنرمندان مطرح جهان آن را محکوم کردند؛ این اتفاق تبعات بزرگی را در عالم هستی ایجاد خواهد کرد. مردم ما به‌شدت منتظر انتقام خون شهید سردر دل‌های قاسم سلیمانی هستند. البته این اتفاق یک نشانه بود چراکه انقلاب اسلامی در هر مقطعی به واسطه خون شهدا تضمین شده است و خون این شهید فراتر از اتفاقاتی که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند عمل خواهد کرد.

شجاعی طباطبایی تصریح کرد: اتفاقی که امروز با عنوان مسابقه ترامپیسم برگزار می‌شود نیز کار خدا بود چراکه تلاش هنرمندان شرکت کننده درست در مقطعی به‌ثمر می‌نشیند که شاهد شهادت سپهبد سلیمانی هستیم؛ ترامپ با مسابقه ترامپیسم یک سیلی سخت، سنگین و انتقام در حوزه جنگ نرم را دریافت می‌کند. این نمایشگاه درست زمانی برپا می‌شود که ما شاهد اتفاقات خیلی عجیبی از طرف شخص ترامپ و دولت استکباری آمریکا هستیم.

وی افزود: در دوره اول این مسابقه هنرمندان ۷۵ کشور دنیا حضور پیدا کردند که در دوره دوم تعداد این هنرمندان به ۷۹ کشور رسید. بازخورد دوره اول به‌قدری زیاد بود که ما یک کتاب از بازخورد از منتشر کردیم؛ بیشترین این بازخوردها مربوط به رژیم صهیونسیتی بود.

دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم گفت: هرکجای عالم درباره ترامپ مسابقه برگزار می‌کرد این‌چنین مورد عصبانیت رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی قرار نمی‌گرفت ولی اینکهث ایران میزبان این مسابقه شده است خیلی باعث ناراحتی دولت آمریکا شده است. تایمز اسرائیل بلافاصله نسبت به این مسابقه موضع گرفته و مطرح کرده ایران با جوایز بالا هنرمندان را در مسابقه ترامپیست جمع کرده است.

شجاعی طباطبایی اظهار داشت: هنرمندان دنیا همواره منتظراند ایران میزبان اتفاقات هنری مهم باشد؛ همان‌طورکه در مباحث مهمی چون داعش فراخوان جایزه‌های را اعلام کردیم. به‌نظرم دنیا نگاه جدی نسبت به اتفاقا روز دارد و از ما به‌عنوان کشوری آزادی‌طلب مطالبه دارند چراکه جسارت برگزاری چنین مسابقاتی را تنها ما داریم.

وی گفت: ۱۹۸ هنرمند ایرانی در این مسابقه شرکت کردند که بیشترین سهم را داشتند؛ هنرمندان کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و کشورهای منطقه به ترتیب بیشترین حضور را داشتند. بیشترین آثار شرکت کننده از سوی هنرمندان کشورهای آرژانتین، کلمبیا، مکزیک، برزیل، بلژیک، اسپانیا، هلند، فرانسه، عراق، اردن و سوریه بوده است. از منطقه خاوردور نیز هنرمندان کشورهای چین و اندونزی بیشترین آثار را به این جایزه ارسال کردند.

دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم از اهدا ۱۰ جایزه ویژه به هنرمندان ایرانی خبر داد و عنوان کرد: به‌خاطر حضور پرتعداد هنرمندان ایرانی، ۱۰ جایزه ویژه برای آن‌ها درنظر گرفته شده است که شامل جایزه یک میلیونی و مدال جشنواره خواهد بود که به بهترین آثاری که از سوی پنج داور مرکب از داوران ایرانی و خارجی انتخاب می‌شود، اهدا خواهد شد.

شجاعی طباطبایی گفت: مراسم اختتامیه این مسابقه ساعت ۱۰ شنبه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد. ضمنا از بنیاد روایت فتح و حوزه هنری نیز تشکر می‌کنیم که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقه به کمک آمدند تا نمایشگاه این مسابقه در تمامی مراکز استانی حوزه هنری برپا شود.

وی اظهارداشت: منتخب آثار این جایزه در سایت ایران کارتون بارگذاری شده است و بیش از نیم میلیون بار دیده شده‌اند؛ جنگ ما برای انتقام خون «سردار سلیمانی»، جنگ نرم است و ما در این عرصه اولین سیلی را بر گونه ترامپ نواختیم و فکر می‌کنیم یک سیلی نظامی نیز ضرورت دارد.

دبیر دومین دوره مسابقه بین‌المللی ترامپیسم در پاسخ به سوالی درخصوص دوره بعد این جایزه گفت: موضوعات این مسابقه شامل جنگ‌طلبی، ضد اسلام بودن، ارتباط با رژیم صهیونسیتی، خروج از معاهدات بین‌المللی مثل برجام و گازهای گلخانه‌ای و... از سوی ترامپ است. چیزی که در این نمایشگاه مشخص است، نفرتی می‌باشد که از سوی هنرمندان جهان نسبت به ترامپ وجود دارد لذا باید گفت در نتیجه این مسابقه هر هنرمند یک سیلی سخت بر گونه ترامپ نواخته است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار