نعمتی در تشریح جلسه امروز هیات رئیسه مطرح کرد:

برطرف شدن خلاء های سازمان پدافند غیر عامل در راستای تعامل مجلس با این سازمان

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که برخی خلاء های قانونی در این سازمان وجود دارد اعضا هیأت رئیسه با سردار جلالی به این نتیجه رسیدند که با تعامل میان مجلس و این سازمان خلاء های قانونی برطرف شود.
کد خبر: ۳۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 05January 2015

برطرف شدن خلاء های سازمان پدافند غیر عامل در راستای تعامل مجلس با این سازمان

بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در رابطه با جلسه امروز هیأت رئیسه گفت: اعضای هیأت رئیسه مجلس امروز میزبان سردار جلالی، رئیس پدافند غیر عامل کشور بودند که در این جلسه سردار جلالی گزارشی از برنامه های پدافند غیر عامل به اعضا ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که برخی خلاء های قانونی در سازمان پدافند غیر عامل وجود دارد اعضا هیأت رئیسه با سردار جلالی به این نتیجه رسیدند که با تعامل میان مجلس و این سازمان خلاء های قانونی برطرف شود.

 نماینده مردم همدان یادآورشد: در جلسه امروز اعضا مصوب کردند که کمیسیون تلفیق در یکشنبه هفته آینده جهت بررسی لایحه بودجه تشکیل جلسه بدهد و در روز سه شنبه هفته جاری با حضور باهنر نایب رئیس مجلس اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون مشخص خواهد شد .

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس بیان کرد: کمیسیون تلفیق مجلس از هفته آینده طی مدت دو هفته پیشنهادات و نظرات کمیسیون ها و نمایندگان و دستگاههای ذی ربط را بررسی و لایحه بودجه سال 94 کشور را تدوین خواهند کرد.

نعمتی همچنین اظهار داشت: اگر اعضای کمیسیون تلفیق نتوانند در مدت مقرر لایحه بودجه کل کشور را تصویب کنند طبق آیین نامه می توانند از هیأت رئیسه درخواست وقت بیشتری کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس، در خاتمه به نشست نمایندگان مجلس با دستگاه قضاییه اشاره کرد و گفت: مجلس به دنبال برگزاری جلسات مشترک با قوه قضاییه همانند نشست هایی که با قوه مجریه برگزار می کند است و در این زمینه  امیدوارهستیم با اتخاذ هماهنگی های لازم نشست مشترک نمایندگان و قوه قضاییه در آینده نزدیک برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار