رونمایی از کتاب «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» استان فارس

دو اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت شامل «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ - 08January 2020

رونمایی از کتاب «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» استان فارسبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، دو اثر فاخر و شاخص استان فارس در حوزه های دفاع مقدس و انقلاب که شامل کتاب های «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس»  است با حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیران کل بنیاد استان ها و دیگر مسئولین در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.

این اثرها شامل چاپ دوم کتاب رمان بلند و درخشان «کتیبه ژنرال» است که به قلم شورمند و توانای نویسندۀ نام آور و برجسته حوزه دفاع مقدس «اکبر صحرایی» در قالب رقعی و در 100 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی قم به نگارش درامده است.

کتاب «کتیبه ژنرال» محصول پنج سال تلاش­ های خستگی ناپذیر نویسنده متعهد و دغدغه­ مند است که با ساختار بدیع و توصیف‌های زنده و ملموس و روایتگری­ های هنرمندانه، بسیاری از حوادث قبل و بعد از انقلاب را به تصویر کشیده است.

همچنین «استهبان در دفاع مقدس» این کتاب ارزنده که به قلم رزمنده دفاع مقدس«محمدجواد اسلامی» در قالب رقعی و در 100 صفحه  منتشر شده است که شامل فرهنگ­نامه شهدا شهر قرآنی و جهادی استهبان می­ باشد که از طرح بدیع و جذابی برخوردار است و می تواند الگوی موفقی برای همه شهرستان ­های کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس قلمداد کرد.

کتاب استهبان در دفاع مقدس حاصل چهار سال پژوهش ­های وسیع نویسنده است که با همت بلند و شورمندی شهدایی به اتمام رسیده است. این اثر، کتابی مرجع برای پژوهشگران دفاع مقدس به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار