مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

شهادت سپهبد «سیلمانی» غبار غفلت را از جامعه زدود

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: هر از چندی که غبار غفلت بر ساحت جامعه می­‌نشیند، شطی از خون شهید در رگ امت اسلام می‌‌جوشد و اگر خفتگانی در جامعه هستند بیدار می­‌کند که این بیداری، ارمغان خون شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۳۷۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 08January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم در مسجد 14 معصوم شهر «فریمان» برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این مراسم اظهار داشت: خیل عظیم مجاهدان راه حق و حقیقت بر عهدی که با خدا و اولیای دین بستند ثابت قدم هستند. بعضی از آنها به شرف شهادت نائل می­‌آیند و این شهادت تاجی است که بر سر همه اولیای دین و مجاهدین راه حق نهاده شده و مدال افتخار است. 

وی افزود: عده­‌ای از مجاهدان نیز منتظر پا در رکاب و گوش به فرمان، آماده ادای وظیفه و تکلیف هستند. قطعاً راه شهیدان کربلا که تا به امروز تداوم یافته به برکت این حضور منتظران حقیقی است. این عزیزان بعد از ادای تکلیف یک به یک به هم ملحق می‌شوند.

این مسئول به شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: اطمینان داریم که خون شهید سلیمانی و همرزمانش، کارهای باقیمانده را به ثمر خواهد نشاند. باور داریم که خون این شهیدوالامقام پایمال نخواهد شد چون خدا خونخواه شهیدان است.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: هر از چندی که غبار غفلت بر ساحت جامعه می‌­نشیند، شطی از خون شهید در رگ امت اسلام می‌جوشد و اگر خفتگانی در جامعه هستند بیدار می­‌کند که این بیداری، ارمغان خون شهید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: جهاد شهید سلیمانی ریشه در جهاد درونی داشت. این فرمانده جبهه مقاومت، ابتدا حریف نفس، به عنوان دشمن غدار شد و بعد با صراحت به سیاستمداران آمریکا اعلام کرد که حریف تو مائیم، لازم نیست با کس دیگری بجنگی و من آماده­‌ام. این شهامت و اقتدار ریشه در جهاد با نفس و آموزه­‌های اسلامی دارد.

وی ادامه داد: کسانی که شهید سلیمانی را دوست دارند باید خودسازی کنند و خودسازی فردی نقطه آغاز این حرکت است. جامعه باید از لوث کج‌روی­‌ها پاک شود تا سلیمانی­‌ها را در دامن خود بپروراند و خانواده نیز باید پاکیزه باشد تا سلیمانی‌پرور شود.

یوسفعلی­‌زاده گفت: سیره عملی شهید سلیمانی ادب، مطیع امر رهبر و آماده اجرای فرمان ولی امر در هر شرایط بود. اگر می‌خواهیم راه شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید صادقانه با آرمان شهیدان زندگی کنیم و این در سایه تبعیت صادقانه از ولایت و اجرای اوامر دین خدا محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها