بسم‌الله‌ قاصم‌الجبارین/ سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

حمله ایران به نقاط استراتژیک و راهبردی آمریکا در صورت تکرار خطای دشمن

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در صورتی که آمریکا خطای خود را تکرار کند به نقاط حساس، استراتژیک و راهبردی آن‌ها حمله خواهیم کرد و رژیم اشغالگر قدس که در محاصره جبهه مقاومت است، نابود خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 08January 2020

در صورت تکرار خطای آمریکا به نقاط حساس، استراتژیک و راهبری آمریکا حمله می‌کنیم/ آمریکا تلاش دارد عملیات ایران را محدود نشان دهدسردار «سید مسعود جزایری» مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ترور سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی رسماً به ایران اعلام جنگ کردند، اظهار داشت: در برابر این اعلام جنگ مشخص بود که جمهوری اسلامی ایران عکس‌العمل داشته باشد.

وی با بیان اینکه در برابر این اقدام آمریکا دو حالت سکوت و مقابله وجود داشت، گفت: در حالت اول باید سکوت همراه با ذلت را می‌پذیرفتیم که این موضوع با اهداف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد.

سردار جزایری افزود: در حالت دوم باید در برابر این اقدام آمریکا ایستاد و به آن پاسخ داد. اتفاقی که سحرگاه امروز رخ داد، یک عملیات اولیه در برابر اقدامات شیطان بزرگ آمریکاست؛ امیدواریم در آینده شاهد این باشیم که آمریکا با ذلت از منطقه خارج شود.

وی درباره اینکه ترامپ اعلام کرده بود در صورت حمله‌ی ایران، جواب آن را خواهیم داد، بیان کرد: در صورت خطای دوباره آمریکا، ایران به نقاط حساس، استراتژیک و فوق راهبردی آمریکا که در تیررس ایران هستند، حمله خواهیم کرد.

سردار جزایری افزود: در صورت خطای آمریکا، پاسخ ما آن‌چنان قاطع خواهد بود که خسارت‌های زیادی خواهند دید؛ زیرا منافع و نقاط راهبردی آمریکا در تیررس ما قرار دارد و به راحتی می‌توانیم به آن‌ها ضربه وارد کنیم.

وی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با آمریکا تنها نیست و اگر آمریکا خطایی انجام دهد، رژیم اشغالگر قدس که در محاصره جبهه مقاومت است، نابود خواهد شد.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص اینکه محبوبیت بسیار بالای شهید سلیمانی این انتظار را به وجود آورده است که ایران پاسخ‌های بیشتر و بزرگتری به اقدام تروریستی آمریکا بدهد، گفت: تلفات و خسارت‌های بسیاری به نیرو‌ها و تجهیزات آمریکا وارد شده است؛ اما آمریکا تلاش دارد که این عملیات را محدود و کوچک جلوه دهد.

سردار جزایری تأکید کرد: باید به این عملیات همچون عملیاتی با قد و قواره بزرگ نگاه کنیم؛ زیرا ایران به پایگاه اصلی آمریکا در منطقه حمله و ضربه بسیار بزرگی به آن وارد کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار