اسماعیلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آرزوی دیدار با «حاج قاسم» داشتم/ انتقام سپاه قلب مردم ایران را خوشحال کرد

یک شاعر برجسته کشورمان با بیان اینکه انتقام سپاه قلب مردم ایران را خوشحال کرد، گفت: مردم منتظر بودند سپاه هرچه زودتر با قاطعیت با رژیم تروریستی آمریکا برخورد داشته باشد و تقاص خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بگیرد.
کد خبر: ۳۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۸ - 11January 2020

«رضا اسماعیلی» شاعر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به ترور سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» توسط ارتش جنایتکار آمریکا و انتقام سختی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفته شد، اظهار داشت: مردم ایران منتظر بودند که در پاسخ به اقدام جنایتکارانه آمریکایی‌ها درخصوص ترور شهید سلیمانی، ایران با قاطعیت واکنش نشان دهد.

وی پاسخ موشکی سپاه پاسداران را نشان از قدرت ایران دانست و گفت: اینکه ایران در مقابل قدرت‌های استکباری همچون آمریکا و اسرائیل قاصب کوتاه نمی‌آید و ارزش‌های متعالی اسلامی را دنبال می‌کند و از آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) عقب نمی‌نشیند و دفاع می‌کند، موجب خوشحالی مردم است.

این شاعر کشورمان افزود: انتقام سپاه قلب مردم ایران را خوشحال کرد؛ مردم منتظر بودند سپاه هرچه زودتر با قاطعیت با رژیم تروریستی آمریکا برخورد داشته باشد و تقاص خون سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بگیرد.

اسماعیلی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هنوز تقاص خون حاج قاسم سلیمانی گرفته نشده است و اگر ارتش آمریکا از این جنایات درست برندارد، طبیعتاً ایران با پاسخ کوبنده‌تر برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: خط قرمز ایران امنیت، اقتدار و وحدت ملی است و هر کسی بخواهد به این خط قرمز نفوذ کند، با برخورد جدی و قاطع ایران روبرو خواهد شد و معتقدیم پیروزی متعلق به ایران خواهد بود چراکه همه این دستاوردها به‌واسطه توکل به خدا و نصرت‌اللهی پدید آمده است.

این شاعر برجسته درخصوص ویژگی‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: من دورادور از خلصت‌های شهید سلیمانی را شنیده بودم و یکی از حسرت‌های من در زندگی این است که نتوانستم در زمان حیات شهید سلیمانی هم‌نفس و هم کلام این شهید بزرگوار باشم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها