از سوی عمران خان؛

پاکستان از ارسال پیام به ایران، آمریکا و عربستان خبر داد

نخست وزیر پاکستان در واکنش به تحولات منطقه اعلام کرده است که وزیرخارجه و فرمانده ستاد مشترک نیروی زمینی این کشور به ایران، عربستان و آمریکا پیام میانجی‌گری خواهند فرستاد.
کد خبر: ۳۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 08January 2020

پاکستان از ارسال پیام به ایران، آمریکا و عربستان خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عمران خان»، نخست وزیر پاکستان به تحولات پرتنش جاری در منطقه واکنش نشان داد.

در این ارتباط، نخست وزیر پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده که از «شاه محمود قریشی» وزیرخارجه کشورش خواسته که از ایران، عربستان و آمریکا دیدار کند و پیام میانجی‌گری اسلام‌آباد برای صلح را به آن‌ها برساند.

عمران خان همچنین در ادامه گفته است که از «ژنرال قمر جاوید باجوا»، فرمانده ستاد مشترک نیروی زمینی کشورش نیز خواسته است تا از طریق ارتباط با همتایان خود در ایران، عربستان و پاکستان این پیام را انتقال دهد که پاکستان دیگر نمی‌تواند بخشی از یک جنگ در منطقه باشد.

این موضع‌گیری نخست وزیر پاکستان در واکنش به حملات موشکی بامداد گذشته جمهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌ها و مواضع نظامیان آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی صورت گرفت و به گفته یک منبع آگاه تا کنون ۸۰ کشته از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار