درخواست مردم قم برای رد لایحه الحاق به CFT در مجمع تشخیص مصلحت

جمعی از مردم قم از آیت‌الله آملی لاریجانی برای رد لایحه الحاق به کنوانسیون «مقابله با تأمین مالی تروریسم» در مجمع تشخیص مصلحت نظام طوماری را امضا کردند.
کد خبر: ۳۷۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ - 09January 2020

درخواست مردم قم برای رد لایحه الحاق به CFT در مجمع تشخیص مصلحتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، طوماری با امضای بیش از 2 هزار نفر از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس و یارانش در شهر قم، مبنی بر درخواست تشکیل جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام و رد لایحه پیوستن به کنوانسیون «مقابله با تأمین مالی تروریسم» موسوم به CFT به دفتر آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس این مجمع تحویل داده شد.

متن طومار مردم قم به شرح زیر است:

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله حاج شیخ صادق لاریجانی (دام توفیقاته)

با سلام

مستحضرید ترور سردار حاج قاسم سلیمانی نه تنها ملت شریف ایران که محور مقاومت جهانی را داغدار کرده ، بدیهی است فقط انتقام سخت همه جانبه اعم از نظامی و غیره از جمله ردّ قاطع C.F.T مرهم اندکی است بر دل های داغدیده.

این معاهده، تروریسم را بر اساس تعریف آمریکایی بنا نهاده که اولاً خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است ، ثانیاً بنا به تعریف دولت آمریکا، سپاه پاسداران و فرمانده قهرمان و شهید سپاه قدس تروریست می باشند که امروز با این دلیل آمریکایی، ترامپ شیطان‌صفت و دولت‌مردان آمریکا سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی را مستحق ترور کردن دانستند، یادتان هست که چندی پیش ترامپ شرور و شقی به صراحت گفت «تمامی مردم ایران تروریستند».

بر این اساس ادامه بررسی پیوستن یا نپیوستن به این معاهده استعماری چه معنایی خواهد داشت؟

ما اساتید ، فضلاء ، طلاب و مردم شهرخون و قیام قم ، مصرانه از حضرتعالی و اعضای محترم مجمع می خواهیم که در یک جلسه فوق العاده با رأی قاطع این لایحه استعماری را ردّ نموده تا سیلی محکمی باشد بر صورت کریه دولت مردان آمریکا.

انشاءالله

اساتید، فضلا، طلاب و مردم شهر مقدس قم

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار