یادداشت/

وعده فتح و پیروزی حق بر باطل نزدیک است

قطعاً انتقام ما تنها در مسیر عصبیّت، از رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا نیست، بلکه تحقق وعده فتح و پیروزی حق بر باطل است.
کد خبر: ۳۷۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 11January 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احمدعلی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و دبیر این حزب در استان کرمان، طی یادداشتی نوشت: اسمش قاسم بود، هم نام شهید دشت نینوا و جسمش نیز قاسم شد و در سحرگاه روز ۱۳ دی ماه ۹۸، لباس خاکی تن را درآورد ردای زیبای شهادت که برازنده قامتش بود را پوشید و آسمانی شد، نصیب سردار، شهادت شد و منعم از فضل الهی و بر سرخوان نعم بهشتی میهمان شدن و برای تروریست‌های آمریکایی نیز آتش افروخته کینه و خشم ملت‌های آزادی‌خواه منطقه به جای ماند که یقیناً دامن آنان را خواهد گرفت و شمارش معکوس سقوط خود و فرزند نامشروعش (رژیم صهیونیستی) را آغاز کردند.

وعده فتح و پیروزی حق بر باطل نزدیک است

اگر نبود سردار اکنون غرب آسیا، چراگاه جندالشیطان یعنی داعشیان و سلفیان شده بود و زیر چکمه‌های غارت نیرو‌های آمریکایی نه تنها از ثروت خدادادی آن چیزی باقی نمی‌ماند، بلکه عزت و شرف مردم منطقه به افسانه‌ها می‌پیوست.

او به شهادت نرسید، بلکه شهادت او را دریافت، شهادت در به در دنبال سردار بود تا او را در آغوش گیرد، اما او همیشه یک قدم جلوتر بود، هر کجا که اشارات، ولی امر و مقتدایش به همان نقطه نشانه می‌رفت ردپای سردار را می‌دیدید، از جبهه‌های جنوب و غرب و مبارزه با اشرار و قاچاقیان مواد مخدر و برهم زنندگان امنیت مردم در ایران گرفته تا لبنان، سوریه، عراق و خلاصه هر جایی از شرق تا غرب عالم که صدای مسلمانی به تظلم‌خواهی بلند می‌شد و جبهه مقاومت نیاز به حضور سربازی جان بر کف داشت، حاجی به همراه یارانش حضور داشت.

در مورد سردار دل‌ها صحبت می‌کنم هم او که نه تنها در منطقه نفوذ داشت، جغرافیای نفوذ خود را در دل‌های مردم منطقه نیز گسترش داد و حوزه نفوذ خود را از ابوکمال تا قائمیه گسترانید به شکلی که اکنون آزادسازی قدس در دسترس‌تر شده است، هم او که به گفته سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با ۷۰ نفر نیرو مقابل داعش ایستاد و آن‌ها را به عقب راند.

روز‌های جالبی در پیش است، روز‌هایی که نوید فتح را نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام به همراه خواهد داشت، قطعاً انتقام ما تنها در مسیر عصبیّت، از رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا نیست، بلکه تحقق وعده فتح و پیروزی حق بر باطل است.

جهان کنونی را باید به دو دوره قبل از شهادت سردار و بعد از شهادت وی تقسیم‌بندی کرد، زیرا اتفاقاتی در راه است که جغرافیای سیاسی و منطقه‌ای را به هم می‌زند و معادلات قدرت جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد و آن مشتمل بر قدرت یافتن ملت‌های به استضعاف کشیده و ستم‌دیده خواهد بود. به اذن و قوه الهی و با تغییر مسیر تاریخ دیگر شاهد حکم فرمایی قانون جنگل بر روابط انسانی نخواهیم بود که هر که بامش بیشتر برفش نیز فزون‌تر باشد.

توهم نژادپرستی ترامپ کار دستش داد. بار‌ها رسانه‌های دنیا سلیمانی را قوی‌ترین دشمن آمریکا اعلام کرده بودند و بر اساس همین توهم، تحمل قدعلم کردن انسانی به زعم او از نژاد پایین‌تر در برابر منافع آمریکا برایش سخت بود از این رو ترور کرد تا بگوید ما برتریم (البته در زورگویی و گردن‌کشی، دغل‌کاری و...).

اما زهی خیال باطل! ترامپ هرگز فکر نمی‌کرد که با این کار چندین هدیه بزرگ به ما داد، سردار را به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رساند، فریاد رسای حق‌خواهی و مظلومیت ما را در جهان طنین‌انداز کرد، ورق را به نفع ما برگرداند، ختم گرداب مذاکره که شیفتگان غرب از آن در کشور دم می‌زدند را اعلام کرد، برای ایرانیان وحدت، انسجام ملی و همدلی ایجاد کرد و سرمایه اجتماعی مان را که بر سر آشوب‌های آبان ماه ترک برداشته بود، ترمیم کرد تا یک صدا فریاد بزنیم «#ما_همه_سلیمانی_هستیم...»

در آستانه عزاداری سیده نساءالعالمین حضرت زهرا (س) و فاطمیه، سرباز وطن درستی مسیری که می‌پیمود را با خون امضا کرد و سند حقانیتش با حضور میلیونی مردم و همه اقشار جامعه در مراسم تشییع او در اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان به امضاء رسید.

پاشنه آشیل نظام غرب مرگ است، واقعه هولناکی که خبر از سرانجامش ندارند و همیّت آنان گریز از آن است، اما برای ملتی که شهادت افتخار است و برای آن پیام تبریک می‌دهند، چه باک از شهادت! ترامپ احمق! سلیمانی را به فوز عظیم رساند و خود روانه قعر جهنم شد و با اسفل السافلین محشور!

شهادت هنر مردان خدا است و آخرین هنرنمایی از این دست را در شهادت سردار دیدیم و حتی اگر به فرموده امام راحلمان (ره) ما را بکشید، ملت ما بیدارتر می‌شود. پس چرا بگریم، نه هرگز دشمن اشک ما را نخواهد دید، برای هدیه به این گران قیمتی که پیشگاه حق اعطاء کردیم و خداوند نیز بر ما منت نهاد و پذیرفت، چه جای شیونی! دشمن آرزوی گریستن ما را به گور خواهد برد. نمی‌گرییم، اما موقع سربریدن حیوان به رسم مسلمانیمان بسم الله خواهیم گفت، حیف که آن موقع ترامپ زنده نیست تا خود بسمل دادن ما را بشنود!

درست است که خوی حیوانیت ترامپ، سلیمانی را که مصداق مالک اشتر زمان و امیر لشگر علی (ع) بود از ما گرفت، اما به قول پوتین، رئیس‌جمهور روسیه شیعیان بر ظلم، پایمال شدن حقشان و غصب اموالشان صبر می‌کنند، اما خط قرمزشان مقدساتشان است و در این صورت لاشه‌هایتان خوراک حیوانات درنده می‌شود و قاسم جزو مقدسات ما بود او ۴۰ سال امنیت را برای ایران به ارمغان آورده بود.

ترامپ چه هدیه‌ای به شهید ما دادی، زیارت دوره‌ای که شهید از سوریه شروع کرد، به کاظمین، کربلا و نجف رفت، در خاک مدفن شهدای دفاع مقدس پا گذاشت و سپس به پابوس امام رضا (ع) به مشهد رفت و سپس به دیدار مقتدایش مقام معظم رهبری شتافت و بعد به زیارت حضرت معصومه (س) نائل شد و در آخر در کنار همرزمانش در هشت سال دفاع مقدس آرام گرفت و در جای جای ایران بار‌ها بر پیکر مقدسش نماز خوانده شد!

سردار ما سر را داد، اما ذره‌ای از خاک میهن، غیرت و ناموسش را نداد و با شرافت رفت و با استقبال میلیونی به میهن برگشت تا نشان دهد، مرگ سرنوشت مختوم همه انسان‌ها است چه خوب این سرنوشت ختم به شهادت شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش آمریکا خبر واسطه‌گری ۱۶ کشور دنیا را برای اینکه انتقام ایران محدود و متناسب باشد را تأیید کرده است، اما چه باک که این محدوده مورد نظر ما می‌تواند کل نقاطی که آمریکا از آن منتفع می‌شود را در برگیرد، از کشور‌های مستعمره‌اش، تا پایگاه‌های نظامی، انبار تجهیزات و... و حتی می‌تواند گوش مالی فرزند نامشروعش اسرائیل نیز شامل محدوده انتقام ایران قرار گیرد هر چند که هنوز از ضرب شست سیلی اول ما در موشک باران پایگاه عین الأسد تلو تلو می‌خورد.‌ای سردار دل‌ها! عافیت‌طلبی برازنده تو نبود و مرگ در بستر ظلم به حق تو بود، منتظر باش که این آهنگ برای تو نواخته شود که قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته و... که به اذعان سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی قاسم سلیمانیِ شهید، خطرتاک‌تر از قاسم سلیمانیِ زنده است.

افرادی همچون علیزاده، کارشناس پیشین شبکه خبرپراکنی بی بی سی و یار گرمابه و گلستان آمریکا چند روز قبل از شهادت سردار اخطار‌های مکرری به ایران در توئیتر داد، زمانی که اشغال سفارت آمریکا در عراق که بر سر اعتراض به حمله آمریکایی‌ها به پایگاه حشدالشعبی توسط مردم این کشور انجام شد را به ایرانیان نسبت داد و گفت اشغال بزرگترین سفارت آمریکا در دنیا که ۴ هزار میلیارد دلار هزینه آن شده و اندازه واتیکان وسعت دارد، تحقیر آمریکا بود، یعنی تلویحاً می‌گوید که منتظر جواب انتقام‌جویانه آمریکا باشید! اما چه کسی فکر می‌کرد آمریکا بزدلانه نه در جبهه رویارو بلکه سردار را در داخل خودرو را آماج کینه و خشم خود کند و به شهادت برساند.

آن‌ها با این اقدام در واقع فاتحه خودشان را خواندند و بدانند انتقام سختی که حضرت آقا از آن سخن گفتند، برای ترامپ کشنده‌تر از مرگ است، همچون فردی که حکمش اعدام است و انتظار اعدام از خود اعدام برای او سخت‌تر خواهد بود.

رسانه‌های بیگانه با مطرح کردن «وزن کشی اقدامات» سعی دارند همپا با آمریکا ایران را مجاب کنند و می‌گویند یک نفر را کشتیم، متناسب با آن انتقام بگیرد و با هجمه رسانه‌ای تحت عنوان «جنگ و صلح» می‌کوشند این گونه جا بیاندازند که انتقام ایران می‌تواند موجب گسترش جنگ در ایران و حتی منطقه بشود، افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند و یا اینکه با ایجاد «دوقطبی اقتصادی» مردم را از رشد بی‌سابقه تورم و افزایش نرخ ارز و دلار بترسانند که همه این موارد تنها توهم است و با تدبیر مسؤولان تبعات آن متوجه عامه مردم نخواهد شد و باید به آمریکا گفت این قانون نانوشته که تفرقه بیانداز و از انتقام بگریز. دیگر محلی از اعراب ندارد.

سردار بدون حاشیه‌ترین فردی بود که در طول ۴۰ سال از حیات انقلاب اسلامی زیست و زندگی کرد و نه برای خود گروهی راه انداخت، نه در پی کسب منفعتی بود و گریزان از عناوین اعتباری و مقامات دنیایی، تنها خدمت کرد، جهاد نمود و با رزم دلیرانه‌اش منطقه غرب آسیا را از لوث داعش پاک کرد و غرور ملی ایرانیان را ارتقا بخشید و تمام منطقه را مدیون خود کرد.

می‌شنویم که ناو آمریکایی از آب‌های ایران ۱۰۰۰ متر فاصله گرفته است، مطمئن باشید آنقدر دامنه اقدامات خود را گسترده خواهیم کرد که این فاصله روز به روز بیشتر شود و تا گور خود را از کل منطقه گم نکنند از پای نخواهیم ننشست، همانطور که پارلمان عراق نیز طرح اخراج نیروهای آمریکایی را از عراق تصویب کرد.

ایران در محاصره کمربند پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه قرار دارد از ترکیه گرفته تا افغانستان، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، بحرین، امارات، عربستان، عراق، عمان، کویت و حتی قطر پایگاه نظامی دارد. یعنی دور تا دور ایران. هدیه این پایگاه‌ها برای منطقه چه بوده است جز اینکه این منطقه بحرانی‌ترین منطقه دنیا لقب دارد و به فرمایش حضرت آقا این حضور جز فسادانگیزی دستاورد دیگری برای منطقه در برنداشته است، اما بدا به حالشان که پایگاه‌های نظامی دیگرشان به غیر از پایشگاه عین الأسد، در تیررس ما قرار دارند و این نه تنها نقطه قوت آنان نخواهد بود بلکه مطمئن باشند فرصت پوشیدن چکمه را هم به آن‌ها نخواهیم داد، چون هر چه زودتر یانکی‌ها باید به خانه‌شان برگردند.

از این ترور جز آنکه احساسات ضدآمریکایی‌تر ملت‌های منطقه پررنگ‌تر شد، چه چیز نصیب آمریکا شد، مطمئن باشد همانطور که خود سلیمانی داعش را بیرون کرد، شهادت سردار آمریکا را از منطقه بیرون می‌کند.

شاهد بودیم شبکه‌های مجازی صهیونیستی با حذف عکس و نام سردار درصدد هستند، جای جلاد و شهید را عوض کنند. آیا زمان آن فرا نرسیده است که دست به جراحی بزرگی بزنیم، این فضا را مدیریت و از بیگانه بستانیم و با اعتماد به توانمندی داخلی به دست نیرو‌های جوان کشور بسپریم.

ترامپ با شهادت سردار دل‌ها به زغم دنبال سه چیز بود، یکی از سه رکن مثلث قدرت ایران اسلامی را از بین ببرد گمان کرد با برجام انرژی هسته‌ای را از ما گرفت، با شهادت سردار نفوذ منطقه‌ای ایران را بی اثر و کم اثر کرد و درصدد است با مذاکره قدرت موشکی ما را از بین ببرد که باید به او بگوییم شتر در خواب بیند پنه دانه...

حیات طیبه سردار که پربرکت و منشاء خیر بود، شهادتش نیز منشاء اثر خواهد بود، زیرا با شهادت سردار FATF و کارگروه‌های CFT و پالرمو و... که مهم‌ترین کار ویژه آن هستند و نوعی خودتحریمی است را به محاق می‌برد و خود به خود کأن لم یکن می‌شود، خط بطلانی بر برجام کشیده، مجلس آینده به اذن و قوه الهی انقلابی‌تر خواهد شد و هم‌گرایی در مواجهه با غرب شکل خواهد گرفت!

هر چه در مقابل آمریکایی‌ها که با وجود روحیات خودبرتربینی در آن‌ها، کوتاه بیاییم، جری‌تر می‌شوند و ایرانی هرگز لباس خفت و زاری نپوشیده است که بر تن او راست باشد؛ بنابراین دفاع از شرف، کیان و حمیّتمان اجازه نمی‌دهد دست روی دست بگذاریم و خاموش باشیم.

به نوبه خود از حضور مردم شریف، ولایت‌مدار و شهید پرور استان کرمان که در مراسم تشییع این شهید پاره پاره جان در مهمان‌نوازی سنگ تمام گذاشتند، عرق ملی خود را به دنیا ثابت کردند و نشان دادند خون آریایی در رگ‌های‌شان جاری است، تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار