خون‌بهای شهید سلیمانی محو شدن استکبار جهانی از صفحه روزگار است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خون‌بهای شهید سلیمانی محو شدن استکبار جهانی از صفحه روزگار است، گفت: ان‌شاءالله این انتقام سخت به کامل‌ترین شکل ممکن به اجر درخواهد آمد و منجر به خروج فضاحت‌بار آمریکا از منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 11January 2020

خون‌بهای شهید سلیمانی محو شدن استکبار جهانی از صفحه روزگار استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «رسول سنایی‌راد» در گفت‌وگویی، با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق اظهار داشت: سناریوهای‌ مختلفی در مسیر انتقام سخت پیشبینی شده بود که حمله به پایگاه عین‌الاسد ذیل‌ترین سناریویی بود که به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان این که خون‌بهای شهید سلیمانی محو شدن استکبار جهانی از صفحه روزگار است، گفت: ان‌شاءالله این انتقام سخت به کامل‌ترین شکل ممکن به اجر درخواهد آمد و منجر به خروج فضاحت‌بار آمریکا از منطقه خواهد شد. 

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه نمی‌توان با قطعیت حمله به پایگاه عین‌الاسد را همان انتقام سخت ایران از آمریکا دانست، گفت: اگر آمریکایی‌ها دست به شرارت بزنند و حماقت‌شان را تکرار کنند قطعا سناریوهای کوبنده‌تر بعدی به اجر درخواهد آمد.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی نیرو‌های نظامی ارتش تروریست آمریکا، خودرو‌های حامل سردار حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و ۸ نفر از همرزمان آن‌ها را در عملیاتی تروریستی منهدم کرد. بلافاصله پس از این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، وعده «انتقام سخت از جنایتکاران» را دادند.

مردم ایران و عراق در تشییع پیکر‌های مطهر این شهیدان در شهر‌های کاظمین، بغداد، کربلای معلی، اهواز، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان سنگ تمام گذاشتند و ساعتی قبل از خاکسپاری سپهبد سلیمانی در گلزار شهدای کرمان در بامداد روز چهارشنبه ۱۸ دی، نیروی هوافضای سپاه با شلیک ۱۳ فروند موشک نقطه زن سپاه به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در کشور عراق، خسارات بسیار سنگینی را به ماشین جنگی دشمن در غرب آسیا وارد کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها