برگزاری محفل رسانه‌ای گرامی‌داشت سردار شهید سلیمانی در قم

مراسم گرامی‌داشت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهدس و یاران شهیدشان عصر امروز با حضور نمایندگان مراکز رسانه‌ای در مسجد رفعت قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ - 11January 2020

برگزاری محفل رسانه‌ای مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، به همت خبرگزاری رسا و مشارکت مراکز رسانه‌ای قم و با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد اسلامی استان قم و دیگر مسئولان استانی و مردم و اهالی رسانه برگزار شد.

در این مراسم حسن شمشادی کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه شهید سلیمانی بیشتر از اینکه حرف بزند عمل می‌کرد، عنوان کرد: قبل از اینکه سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا حمله کند، ترامپ توئیت می‌زد که اگر جمهوری اسلامی دست به اقدامی بزند ۵۲ نقطه ایران را هدف قرار می‌دهیم، از تهدید‌ها نهراسیدیم و برای نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم کشوری که از آمریکا آسیب دید به خود آمریکایی‌ها آسیب زد.

در ادامه، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی گفت: رسانه‌های داخلی نباید اجازه دهند که رسانه‌های دشمن خط مقاومت و این پیروزی‌های بزرگ را کوچک جلوه دهند.

مرثیه سرایی در رثای شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) از بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها