نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دفاع مقدس دانشگاهی بود که انسان‌های لایقی مانند حاج «قاسم سلیمانی» را تربیت کرد

آیت الله محسن حیدری گفت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی بود که انسان‌های لایقی مانند حاج «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» را تربیت کرد.
کد خبر: ۳۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ - 12January 2020

دفاع مقدس دانشگاهی بود که انسان‌های لایقی مانند حاج «قاسم سلیمانی» را تربیت کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیت الله «محسن حیدری» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تسلیت شهادت حاج «قاسم سلیمانی»، جمعی از مردم کرمان و در گذشتگان سانحه هوایی، اظهار داشت: در خطبه فدک حضرت زهرا (س) حقایق بسیار زیادی با زبان شیوا و بیانی الهی عنوان شده است که یکی از آنها «تبیین فلسفه احکام الهی» بود و یکی از آن «احکام جهاد» است، در این خطبه در خصوص جهاد گفته می‌شود که مایع عزتمندی برای اسلام و مسلمین است.

وی با بیان اینکه خداوند برای اسلام و مسلمین عزت خواسته است، افزود: پروردگار هرگونه سلطه جبارانه، کافرانه و ظالمان را نفی می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند هیچ‌گونه سلطه‌ای بر مسلمانان را نمی‌پذیرد و راضی نیست سلطه‌ای بر مؤمنین باشد چرا که مؤمنین باید آزاد باشند و فقط در زیر چتر نظام اسلام زندگی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی فکر می‌کند ولایت فقیه در قرآن نیامده در حالی که در متن قرآن سوره مائده خداوند در خصوص ولایت فقیه صحبت کرده است و موضوع ولایت چیز جدیدی نیست و از گذشته بوده است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی بود که انسان‌های لایقی مانند حاج «قاسم سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» را تربیت کرد.

وی گفت: نباید دفاع مقدس فراموش شود بلکه باید با بیان آن به نسل آینده این تاریخ پر افتخار و این اهداف والا به عنوان الگو و راه بیان شوند.

آیت الله حیدری افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برای احیای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متولی شدند و همه باید کمک کنند تا آنها بتوانند این رسالت بزرگ را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار