تجلیل اساتید حوزه علمیه قم از صداقت سردار حاجی زاده/ تسلیت به قربانیان سقوط هواپیما

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با تسلیت به خانواده قربانیان سقوط هواپیما، از حرکت صادقانه فرمانده نیروی هوافضای سپاه قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 12January 2020

تجلیل اساتید حوزه علمیه قم از صداقت سردار حاجی زاده/ تسلیت به قربانیان سقوط هواپیمابه گزارش دفاع‌پرس از قم، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مسئولیت‌پذیری و صداقت سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه حمایت کردند.

در ابتدای بیانیه مذکور با اشاره به حدیث «النجاة فی الصدق» از پیامبر گرامی اسلام (ص) آمده است: سخنان صادقانه فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی یکی از افراد زیر مجموعه خود که منجر به جان باختن انسان‌های بی‌گناه شد، نشان از حیات الهی در نظام اسلامی دارد، هیچ وقت فراموش نخواهد شد آن عزیزان با موشک‌باران پادگان بزرگ نظامی آمریکا یعنی عین الاسد، سیلی محکمی به جنایت کاران آمریکایی زدند.

بیانیه افزوده است: نهاد‌های انقلابی باید همانند این عزیزان، همیشه در مورد خطا‌های خود با مردم صادقانه روبه‌رو شوند و باور داشته باشند که مردم عزیز و شریف چنین مسئولانی را دوست می‌دارند و برای موفقیت روز افزون آن‌ها دعاگو هستند.

در ادامه بیانیه با اشاره به صداقت فرمانده هوافضای سپاه آمده است: این حرکت صادقانه می‌بایست الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد تا در صورت ارتکاب یا صدور هرگونه خطای محاسباتی، در مقابل مردم صادقانه، عذرخواه و پاسخگو باشند؛ البته ذکر این نکته ضروری است چنانچه قصور احتمالی صورت گرفته باشد باید طبق ضوابط قانونی برخورد لازم صورت گیرد.

بیانیه با عرض تسلیت شهادت مسافران هواپیما عنوان کرده است: این مصیبت اندوهبار و دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دیگر انسان‌های بی‌گناه این پرواز را به رهبر انقلاب امام خامنه‌ای و خانواده‌های معظم این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها