ما قوی هستیم- ۵۵/

اعزام ۵۰۰ راوی دفاع مقدس و خادم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

در جلسه ستاد راهیان نور مازندران بر اعزام ۵۰۰ راوی و خادم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تأکید شد.
کد خبر: ۳۷۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 13January 2020

اعزام 500 راوی دفاع مقدس و خادم شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: شهید سلیمانی یک موجی را در سراسر جهان بوجود آورد و باید یاد این شهید، گرامی داشته شود.

وی بر ضرورت برگزاری برنامه‌های استانی با محوریت این شهید تأکید کرد و افزود: حماسه‌های مردان رزم  را در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری باید باید به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حسن‌نژاد با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل، گفت: در برگزاری این برنامه نگاه استانی باید داشته باشیم و از حماسه‌سازان قدردانی کنیم.

«عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اعزام 27 هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی در سال گذشته، اظهار داشت: تعداد 500 راوی و خادم به راهیان نور امسال اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سند راهیان نور به استانها ابلاغ شد، از همکاری دستگاه‌های اجرایی در اعزام زائران به راهیان نور خبر داد و گفت: ستاد راهیان نور شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل و باید نسبت به اعزام زائران همکاری لازم را داشته باشند.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز از برگزاری جشنواره تشکل‌های مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: این مراسم با تقدیر از برگزیدگان در روز دوشنبه هفتم بهمن در پایگاه فرهنگی روستای قراخیل قائمشهر برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل به صورت استانی خبر داد و متذکر شد: این مراسم همراه با تجلیل از پیشکسوتان این حماسه روز پنجشنبه سوم بهمن در محل بانک ملی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار